

Mjesto za sve maketarske teme i dileme
|
| Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu |
| Autor |
Poruka |
| Tomislav23
| | Član od: 06 Jul 2007 | | Poruke: 50 | |
|
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| CROtale
 | | Član od: 23 Lip 2006 | | Poruke: 709 | | Mjesto: Osijek |
|
|
| Natrag na vrh |
|
 |
|
Upisano: Uto Velj 19, 2008 11:22 am Naslov poruke: |
|
|
| vidjeh, i jedom rijecju zalosno... |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| Strina
 | | Član od: 10 Pro 2005 | | Poruke: 1090 | | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Uto Velj 19, 2008 12:46 pm Naslov poruke: |
|
|
| CROtale Napisao/la: | | http://www.nacional.hr/articles/view/42898/3/ |
Jel se dobijer s tim smečem kakva garancija da se možemo žaliti??  |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| 101Airborne
 | | Član od: 18 Svi 2007 | | Poruke: 1430 | | Mjesto: ZAGREB |
|
Upisano: Uto Velj 19, 2008 12:51 pm Naslov poruke: |
|
|
Da, u slučaju da nismo zadovoljni, poslati će nam ISTOG besplatno..  _________________
You have enemies? GOOD. That means you actually stood up for something in your life. |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| Strina
 | | Član od: 10 Pro 2005 | | Poruke: 1090 | | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Sri Velj 20, 2008 12:31 am Naslov poruke: |
|
|
| 101Airborne Napisao/la: | Da, u slučaju da nismo zadovoljni, poslati će nam ISTOG besplatno..  |
Ono kad inače nešto kupiš i to novo se ubrzo pokvari proizvođač se obvezuje na ispravnost pa ako nevalja popravlja o svome trošku .Jesam li razjasnio malo ili je još uvijek smiješno da se odvališ od smijeha???? 
Strina: poruka promijenjena dana: Sri Velj 20, 2008 9:44 am; prepravljeno ukupno 1 puta |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| CROtale
 | | Član od: 23 Lip 2006 | | Poruke: 709 | | Mjesto: Osijek |
|
Upisano: Sri Velj 20, 2008 12:46 am Naslov poruke: |
|
|
Bit ce urnebes ako prihvatimo ovo
http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2008,2,19,,109167.jl
Pa nam se dogodi ovo kao drzavama iz clanka...
| Citat: | 15 February, 2008
Rosoboronexport selling “mutton dressed as lamb”
DAPSS
Russia’s arms export agency Rosoboronexport has been accused of selling fighter aircraft that are “mutton dressed as lamb” to Algeria, Syria and Venezuela.
On July 25, 2006, President Hugo Chavez ordered 24 Sukhoi Su-30 MKVs for the Venezuelan Air Force (AMV), with an option on 12 more. Of these, 14 have now been delivered. But the AMV has discovered, to its dismay, that the Su-30MKVs so far delivered have come from batches that had previously been refused by the Chinese PLA General Staff. The AMV is demanding an explanation.
Syria, for its part, has ordered 14 MiG-29SMTs. New-build MiG-29SMTs are manufactured only at RSK MiG’s Voronin Production Centre. But it appears that the aircraft for the Syrian Air Force are coming in stead from the Sokol plant in Nizhny Novgorod, which has the capability only for modernisation of existing MiG-29s. The basic aircraft are therefore second-hand.
But, according to French newsletter TTU, it is Algeria which has been the hardest hit and which has reacted most strongly. The country has ordered 30 MiG-29SMTs and six two-seat MiG-29UBTs for its Air Force, plus a further 36 fighters on option.
And the Algerian Air Force discovered in summer 2007 that all its “new” MiG-29SMTs were coming from Sokol and were, in fact, based on 15 year-old airframes.
As a result, the Algerian Government broke off all relations with Rosoboronexport in October 2007. According to one source close to the dossier, “If Moscow, or President Putin, did not realise MiG’s subterfuge and they fail to correct it, then Algeria will look to the West. |
_________________ "If everyone is thinking alike, someone isn't thinking."
- General George Patton Jr |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| Tomislav23
| | Član od: 06 Jul 2007 | | Poruke: 50 | |
|
Upisano: Sri Velj 20, 2008 1:13 am Naslov poruke: |
|
|
E sad mozemo pomislit sto su nam rusi dali  |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| AleksandarMorozov
 | | Član od: 03 Stu 2006 | | Poruke: 1791 | | Mjesto: Petrova rupa |
|
Upisano: Sri Velj 20, 2008 1:58 am Naslov poruke: |
|
|
| Tomislav23 Napisao/la: | E sad mozemo pomislit sto su nam rusi dali  |
Točno ono što smo i naručili. Ništa manje i ništa više.
Samo se usudite reći kako su nam Rusi krivi.  |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| mariok
 | | Član od: 17 Lis 2007 | | Poruke: 3259 | | Mjesto: Slavonski Brod |
|
Upisano: Sri Velj 27, 2008 3:20 pm Naslov poruke: |
|
|
evo dečki pošto radim u Đuri Đakoviću, tj u jednoj od njenih firmi ( kao dipl.ing za mizernu plaću.. ) dobio sam Đuro Đaković INFO LIST, u kojem se eto tako malo prikazuje što se trnutno radi u ĐĐ, mislim ovo je malo šminke radi, daleko je ovo još od blistavog ali eto...
Pošto neradim u specijalnim vozilima ( gdje bi se trebali raditi transporteri, i gdje se proizvodio tenk) imam informacije da su pripreme za proizvodnju oklopnjaka u tjeku...e sada kojim tempom neznam. Mislim ovdje ce se praviti oklopno tijelo, a ostalo se samo ugrađuje (sklapa), kao što se i sa tenkom radilo. Pa evo vam skenirane strane vezane za ovu tematiku!
 |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
|
Upisano: Sub Ožu 01, 2008 2:16 pm Naslov poruke: |
|
|
| Zakon, a sta je sa onih 40-ak AMV 6/6 i sa kupolama... |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
|
Upisano: Ned Ožu 02, 2008 9:51 pm Naslov poruke: |
|
|
http://www.avijacijabezgranica.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=9783
Dio bivšeg pomoćnog aerodroma Jugoslavenske narodne armije Udbina u Lici, koji nakon završetka Domovinskog rata već više od deset godina zjapi prazan i neiskorišten za 2-3 godine postat će središtem proizvodnje izraelskih bespilotnih letjelica, te obuke europskih kupaca na njima, doznao je Nacional od visokog izvora u MORH-u. Izraelska tvrtka Elbit pokazuje već neko vrijeme veliki interes za aerodrom Udbina gdje bi se za potrebe europskog tržišta proizvodile vrhunske bespilotne letjelice tipa Hermes i Skylark, a njihovi predstavnici to su nedavno kazali i najvišim hrvatskim dužnosnicima Ministarstva obrane. Naime, Izraelci će zbog provedbe mirovnog procesa na Bliskom istoku s Golanske visoravni uskoro morati povući proizvodne kapacitete i oružane snage općenito, a usto sve je veća potražnja za takvom vrstom letjelica u svijetu, osobito u Europi. Usto, Hrvatska će do konca iduće godine imati šest bespilotnih letjelica kupljenih u Izraelu, pa se aerodrom na Udbini nameće kao dobro rješenje.
Tijekom razgovora s dužnosnicima Ministarstva obrane predstavnici Elbita su jasno rekli da bi u slučaju ostvarenja projekta na Udbini, Hrvatskoj osigurali dostupnost najnovijih tipova bespilotnih letjelica, odnosno nadograđivanje postojećih, odmah nakon što to omoguće izraelskoj vojsci. Takav status je do sada imao jedino SAD.
UDBINA je bio aerodrom bivše JNAUdbinski aerodrom ima pistu koja zadovoljava kriterije za polijetanje i slijetanje svih vrsta vojnih i civilnih zrakoplova, no trenutačno nema nikakve infrastrukture. Investiranja u takve objekte bila bi vrlo prihvatljiva, posebno zato što na Udbinu, osim Hrvatske vojske i povremenih dolazaka manjih NATO-ovih snaga nitko drugi ne namjerava doći, a zračni prostor nad aerodromom je slobodan, jer nema zračnih koridora. Takvom investicijom oživio bi zapušteni dio Like, morali bi se sagraditi ne samo proizvodni pogoni već hoteli i restorani za goste i strana vojna izaslanstva, europske kupce i pripadnike oružanih snaga drugih zemalja koji bi dolazili na obuku, stambena naselja za zaposlenike i predstavnike Elbita i ostali popratni sadržaji.
ČETIRI LETJELICE SKYLARK Hrvatska je već nabavila za potrebe oružanih snagaNije tajna da su Rusi prije 4-5 godina bili zainteresirani da se na Udbini remontiraju i sklapaju helikopteri i zrakoplovi ruske proizvodnje. Ideja bi se ponovno mogla aktivirati ako se Hrvatska odluči kupiti ruske MIG-ove. Američki Boeing je imao ideju da Udbinu nakon Domovinskog rata pretvori u jedno od najvećih središta za održavanje i servis njihovih zrakoplova za europske kupce, međutim, Hrvatska je odustala od kupnje njihovih zrakoplova i posao je propao. Aerodrom ima povoljne meteorološke uvjete, blizu su Plitvička jezera, more, cestovno je izvrsno povezana kako s unutrašnjosti Hrvatske tako i s obalom. Vojna baza bivše JNA na aerodromu Udbina odabrana je kao baza za povremene zajedničke vojne vježbe hrvatskih i NATO-ovih snaga, a na njoj će uskoro započeti izgradnja kontejnerskog naselja, jer hrvatska vojna inženjerija trenutačno sanira infrastrukturu, prije svega komunalnu. Stoga, dolazak projekta bespilotnih letjelica i izraelska investicija na tom području nemaju posebnih zapreka za ostvarenje.
Ideja da izraelski Elbit premjesti dio svog programa bespilotnih letjelica pojavila se prigodom posjete hrvatskog izaslanstva spomenutoj tvrtki od 7. do 11. studenoga 2006. Izaslanstvo Ministarstva obrane RH u čijem sastavu su bili pomoćnik ministra za materijalne resurse Ivo Bačić, ravnatelj Vojno-sigurnosne obavještajne agencije general bojnik Gordan Čačić, načelnik Službe za razvoj, opremanje i modernizaciju brigadir Milan Knežević i zapovjednik 3. gardijske brigade brigadir Zdenko Čuljak boravili su tada u službenom posjetu Izraelu gdje je ugovorena nabava četiri taktičke bespilotne letjelice tipa Skylark koje su u Hrvatsku stigle ovog ljeta.
DVIJE LETJELICE HERMES 450 Hrvatska će nabaviti za potrebe Obalne straže, MUP-a, MinistarstvaOne u zraku mogu ostati dva sata, sklopive su, a pod sobom nose kameru u boji i infracrveni senzor koji otkriva ciljeve u daljini, te se lansiraju s ramena vojnika, odnosno zamahom njegove ruke. Prije bilo kakvog kretanja na borbene zadaće, letjelicom Skylark hrvatski vojnici moći će izviđati područje svog interesa, nadzirati prometnice, objekte i otkrivati neprijateljske vojnike u zasjedama. Hrvatski vojnici prije svake misije patroliranja nepoznatim i nesigurnim područjem imat će mogućnost bespilotnim letjelicama snimiti cjelokupnu situaciju na terenu, što se smatra obavještajnom pripremom bojnog polja, i na temelju takve pripreme donijeti odluku s kojim snagama i kojim pravcem krenuti na zadatak. Skylark će moći djelovati u krugu od pet do 10 kilometara, na operativnoj visini do 1 km, i moći će se kretati brzinom do 40 čvorova.
Tijekom tog susreta razgovaralo se i o nabavi dviju znatno većih bespilotnih letjelica tipa Hermes 450 za potrebe hrvatske Obalne straže, MUP-a, Ministarstva prometa i veza, te Hrvatske vojske, ali u ratnim uvjetima. Nabavom bespilotne letjelice Hermes 450, čiji je proizvođač tvrtka Elbit Systems, troškovi praćenja stranih ribarica u hrvatskim vodama, nadzora granice, odnosno mjesta prolazaka ilegalnih migranata prema zapadu, praćenja požarišta na obali, bit će pet puta manji nego danas, a rezultati njezine uporabe neusporedivo veći, jer se Hrvatska još uvijek koristi neučinkovitim i skupim sredstvima nadzora. Neslužbeno smo doznali kako je državni vrh suglasan da se u njihovu kupovinu krene već na proljeće iduće godine. Hermes 450 ima radijus kretanja do 200 km i može ostati u zraku do 20 sati. Brzina mu iznosi 70 čvorova, a operativna visina leta mu je 2,5 km.
Opremanje Hrvatske vojske i državnih službi sa sveukupno šest bespilotnih letjelica izraelske proizvodnje potaknulo je i razgovore oko šire suradnje s Izraelcima na tom području što je dovelo do projekta na Udbini. Hrvatska je ove godine postala jedina zemlja izvan NATO-a kojoj se dopustilo da bude opremljena bespilotnim letjelicama izraelske proizvodnje. Da je tome tako pokazuje podatak da izraelske bespilotne letjelice danas u svijetu mogu kupiti jedino zemlje kao što su SAD, Velika Britanija, Kanada, Australija i Poljska, zapravo uz SAD, najveći američki saveznici u ratu protiv terorizma. Takav proizvod nije dostupan svim zainteresiranim zemljama i odobrenje za njegovu kupnju ima i političku težinu. Da je sve veći angažman izraelske vojne industrije na vojnim projektima u Hrvatskoj govori i činjenica kako će ”Đuro Đaković” na zaštićena laka vozila LMV kojima se koriste hrvatske postrojbe u Afganistanu instalirati vatrene stanice 12,7mm izraelskog proizvođača Elbit, a vrlo vjerojatno će Izraelci opremati oružanim sustavima nedavno kupljena oklopna borbena vozila AMV, finskog proizvođača Patria.
GORDAN ČAČIĆ, šef vojne obavještajne agencije vodi pregovore s IzraelcinaPovijest bespilotnih letjelica u Hrvatskoj pokazala je svu njihovu važnost i korist za vrijeme Domovinskog rata. Snimke bespilotnih letjelica Glavnog stožera Hrvatske vojske, angažiranih na području Knina i Dalmatinske zagore za vrijeme “Oluje”, poslužile su pri utvrđivanju odgovornosti generala Ante Gotovine za prekomjerne topničke udare na Knin. Analizom snimki bespilotnih letjelica utvrđeno je da Hrvatska vojska nije prekomjerno rabila topništvo u osvajanju Knina.
Vod bespilotnih letjelica s područja Sinja je za vrijeme “Oluje” izviđao sve srpske položaje oko Knina, njihovo kretanje i manevarsku snagu, a osobito je važna bila uloga bespilotnih letjelica u korekciji i navođenju topničke vatre hrvatskih postrojbi na poligon Crvena zemlja, gdje je bilo koncentrirano srpsko topništvo koje je sprječavalo prodor gardijskih postrojbi HV-a bliže Kninu.
Nakon što je bespilotna letjelica precizno navela haubičke divizijune Hrvatske vojske na ciljeve oko Crvene zemlje i nakon uništenja tih ciljeva, pripadnicima profesionalnih postrojbi 4. i 7. gardijske brigade više nije bio pružan otpor dok su ulazili u Knin. Osim snimki područja Crvene zemlje, postoje i snimke grada Knina za vrijeme operacije Hrvatske vojske. Njihovom analizom utvrdilo se da su oštećenja u gradu nastala udarom hrvatskog topništva na vojne ciljeve, odnosno zgradu glavnog vojnog zapovjedništva krajinskih Srba vojarnu Golubić, u kojoj je ”krajinska vojska” bila smještena, dok je stupanj razaranja civilnih kuća bio zanemariv. Bespilotne letjelice HV-a bile su za vrijeme rata stacionirane u Slavonskom Brodu, Sinju i na Plesu. Premda su bile domaće konstrukcije, najveći dio sofisticirane opreme bio je njemačkog i izraelskog podrijetla, uključujući zemaljsku postaju za upravljanje letjelicom. Za njih se u javnosti prvi put čulo nakon “Oluje”.
LANSIRANJE Bespilotna letjelica Skylark lansira se iz ruku vojnika a koristi se za izviđanje bojnog poljaNisu samo hrvatske bespilotne letjelice kružile nad okupiranim područjem ”Krajine” i BiH. Prije “Oluje” trebalo je provesti akciju Ljeto ‘94. i Zima ‘95. U planiranju operacije dolaska hrvatskih postrojbi iznad Knina SAD je pomogao u obavještajnom dijelu operacije. Da bi se točno moglo planirati prodor preko bosanskih planina u zaleđe Knina, trebalo je mnogo informacija o kretanju srpskih trupa, sustavu veza, kripto zaštiti, postavljenim topovskim punktovima. Budući da je SAD više zanimala situacija u BiH nego u RH, tražio je od Hrvatske da mu se omogući instaliranje vojne baze s bespilotnim letjelicama. No osnovni uvjet je bio da to bude najstrože čuvana tajna, kako ne bi izgledalo da se SAD stavlja na jednu stranu u tome ratu. Odabran je otok Brač, koji se mogao dobro čuvati.
Tamo su bili stacionirani oprema i ljudstvo predvođeni CIA-inim stručnjacima s bespilotnim letjelicama dugog dometa, koji su pokrivali cijelu BiH do srpskog koridora na Savi. U njezinu dometu je bilo i cijelo područje tzv. Krajine u Hrvatskoj. U to vrijeme nitko u Hrvatskoj nije znao što se zapravo događa i skriva na Braču. To nisu znali ni Nijemci, koji su tamo 1. siječnja 1994. poslali svog vojnog atašea.
DVA ČLANA POSADE dovoljna su za upravljanje Skylarkom koji je opremljen kamerom i infracrvenim senzorom za otkrivanje ciljeva u daljini koji se potom vide na upravljačkoj konzoliNakon incidenta u kojem je ataše pokušao snimiti bazu i bio uhićen, cijela baza je prebačena u Šepurine pokraj Zadra, te je oko nje postavljena trostruka linija zaštite. Oprema iz SAD-a dovozila se preko noći, a iz Šepurina se bespilotnim letjelicama pokrivao svaki kutak ”Krajine” i BiH. Amerikanci su imali prešutan dogovor s HV-om da im ustupe sve snimke terena i srpskih trupa, a u realnom vremenu slika se izravno preko satelita prebacivala u Pentagon. U prostorijama s ekranima neprestano su cijelu situaciju nadgledala tri američka i tri hrvatska časnika.
Ekskluzivna oprema za američke saveznike u ratu protiv terora
Ideja da Izraleci u Hrvatsku premjeste proizvodnju bespilotnih letjelica pojavila se u studenom prošle godine tijekom posjeta hrvatskog vojnog izaslanstva tvrtki Elbit, kada je dogovorena isporuka četiri letjelice tipa Skylark. U slučaju da se realizira projekt na Udbini, Izraelci su voljni Hrvatskoj osigurati dostupnost najnovijih tipova bespilotnih letjelica, odnosno tehničko nadograđivanje postojećih. Takav status kod Izraelaca do sada su imale samo Sjedinjene Države. Zanimljivo je i to da je Hrvatska jedina zemlja izvan NATO-a kojoj je dozvoljeno da nabavi izraelske letjelice tipa Skylark. |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| Strina
 | | Član od: 10 Pro 2005 | | Poruke: 1090 | | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Ned Ožu 02, 2008 9:53 pm Naslov poruke: |
|
|
| eznam jel netko još vidio ali u ovotjednom Globusu je izašao članak o novome ministarsvu obrane i njegovom budžetu.Uz taj članak je i tablica svega što bi Hrvatska trebala nabaviti do 2012 i spominju se neka zbilja nerealne stvari tipa švedski topovi bofors(oni na kamionima) ili kao alternativa njima njemačke Panzerhaubitze (proizvodi ih Revell) uglavnom kao novo pješačko naouružanje se ne spominje od HS puška nego M4... Eto svašta se piše koliko bu toga istina vidjet čemo... |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| flick
| | Član od: 24 Ruj 2007 | | Poruke: 559 | | Mjesto: mjesno |
|
Upisano: Ned Ožu 02, 2008 10:16 pm Naslov poruke: |
|
|
| Strina Napisao/la: | | ... ili kao alternativa njima njemačke Panzerhaubitze (proizvodi ih Revell)... |
reci sta pise, ocemo uzimat 1:72 ili 1:35
 |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| Grunf Administrator
 | | Član od: 24 Lis 2005 | | Poruke: 7768 | | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Pon Ožu 03, 2008 11:12 am Naslov poruke: |
|
|
| flick Napisao/la: | | Strina Napisao/la: | | ... ili kao alternativa njima njemačke Panzerhaubitze (proizvodi ih Revell)... |
reci sta pise, ocemo uzimat 1:72 ili 1:35
 |
He, he. Dobro uočen lapsus lingue! Ali od Strine smo već naučili na takve stvari...  _________________
Group build - Metal finish battle |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
|
|
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu Ne možete izmijeniti vlastite poruke Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu Ne možete glasati u anketama foruma
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron
|