Otvoreni maketarski forum Forum Indeks


Mjesto za sve maketarske teme i dileme
 
 FAQFAQ   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Grupe korisnikaGrupe korisnika   RegistracijaRegistracija   ProfilProfil   PrijavaPrijava 

Prijavi se za provjeru privatnih porukaPrijavi se za provjeru privatnih poruka   

Academy 1/48 La-7
Idi na stranicu Natrag  1, 2
 
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> Zrakoplovno maketarstvo
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu  
Autor Poruka
Darth Maul

Član od: 16 Lis 2005
Poruke: 101
Mjesto: Pretetinec
PorukaUpisano: Ned Jul 22, 2007 10:06 am    Naslov poruke: Ne kupuj Citiraj ovaj komentar

i ne vjeruj recenzijama, posebno ruskih zrakoplova od strane amera, i posebno ako se radi o cyber- ili internetmodeleru.

Najmanja zamjerka je to kaj je prekratak 2-3 mm i da je simulacija platna na kontrolnim površinama loša; malo veća zamjera je da ima simetrične grbe iznad topova dok je na pravom desna kraća i bolje kapljičasta, te da je napadni rub vertikalca peviše položen, no to možeš izbrusiti; još veća zamjerka je da je kokpit totalno netočan, osim instrumentne ploče i sjedala, koji su oblikom točni ali su krivo pozicionirani..

I šećer na kraju, trup iza kabine je preplitak, gornja kontura je ok ali je donja kontura previše horizontalna, tako da je Academy morao naglo dići zadnji rub krila pod trupom da se ta dva djela sretnu, što je totalno zeznulo izgled izlaznog ruba karmanovih slivnika - sklopi maketu na suho i usporedi ako s ničim drugim s poklopcem kutije, gdje je karmanov slivnik ispravno nacrtan.

Mislim da ti je lakše kupiti Gaviu/Eduard i proširiti trup iza kabine nego se baviti s ovim.
_________________
Ja - Mario

Proud to be Međimurec...
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Posjeti web-site AIM Yahoo Messenger MSN Messenger
Grunf
Administrator
Član od: 24 Lis 2005
Poruke: 7769
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Pon Jul 23, 2007 9:22 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

CROmagnon Napisao/la:
La-5 je uglavnom bio građen od šperploče, a La-7 od metalnih legura, inače su jako slični

Pogrešno-tek posljeratne varijante La-9 i 11 su pretežno od aluminija. La-7 je kao i La-5 uglavnom drven. Jako su slični, jer je najveća razlika u novom motoru na La-7, a time i kapotažu motora.
Darth Maul je uputio na sve pogreške Hobbycraft/Academy makete, ali mislim da uz malo truda nije teško napraviti dobru maketu.
_________________


Group build - Metal finish battle
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Darth Maul

Član od: 16 Lis 2005
Poruke: 101
Mjesto: Pretetinec
PorukaUpisano: Pon Jul 23, 2007 10:50 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Nazalost, to nisu sve pogreske...

Saht kotaca je preplitak i treba napraviti cijevi usisnika karburatora.

Da ne govorim da su dekali za Kozeduba netocni.

Pa, kak hoces...
_________________
Ja - Mario

Proud to be Međimurec...
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Posjeti web-site AIM Yahoo Messenger MSN Messenger
CROmagnon
Gost
PorukaUpisano: Pon Jul 23, 2007 11:50 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Grunf Napisao/la:
CROmagnon Napisao/la:
La-5 je uglavnom bio građen od šperploče, a La-7 od metalnih legura, inače su jako slični

Pogrešno-tek posljeratne varijante La-9 i 11 su pretežno od aluminija. La-7 je kao i La-5 uglavnom drven. Jako su slični, jer je najveća razlika u novom motoru na La-7, a time i kapotažu motora.


Treba ispraviti Wikipediju Smile

Točnije bi bilo: The Lavochkin La-7 was the ultimate wooden Lavochkin fighter, and very likely the best fighter aircraft of the entire war, on either side. Considered one of the last "Grand Pianos", it was evolutionary rather than revolutionary. The two highest-scoring Soviet aces flew the La-7, one of them; Ivan Kozhedub was the top Allied ace of the war. The aircrafts record was legendary, matching 115 La-7 losses to over 3,100 victories over German enemy aircraft. The excellent performance of the La-7 combined with a veteran pilot made it nearly untouchable but more importantly it kept novices from succumbing to the enemy before they could acquire the necessary combat skills.
By 1943, the La-5 had become a mainstay of the Soviet Air Force (VVS), but its designer, Semyon Lavochkin, felt that it could be improved on. An all-metal fighter was envisioned but material shortages still prevented that development. Lavochkin began work on an interim fighter, which would replace much, but not all, of the aircraft's frame including the wing spars with metal alloys, but keeping the laminated wood exterior. This lightened the aircraft considerably; various other streamlining changes were made and a 1850 hp M-82FNV engine was fitted which further improved performance giving it a top speed of 423mph, 10-15 mph faster than the La-5. The prototype, designated La-120 by the bureau, first flew in November 1943 and was quickly put into production both at the Moscow plant and at a new plant established at Yaroslavl. The first production La-7 entered service the following year; the first service units received the new fighters in July 1944. Externally the La-7 did not appear much different than the La-5 but was about 44mph faster than the FW-190 and began racking up victories.
The La-7 is credited with downing a German 262 jet (only because it tried to out turn the La-7) and two American P-51 fighters in a friendly fire incident (the American pilots mistook the La-7 for a 190). After the war, the La-7 remained in service with the Soviets and many Warsaw Pact nations and was given the NATO code name FIN. It was also used as a test bed to explore advanced propulsion systems, including a tail-mounted liquid-fueled rocket (La-7R), two under-wing pulsejets (La-7D), and two under-wing ramjets (La-7S). Like many other outstanding piston-engined designs the age of the jet brought the La-7 to a premature retirement. Total production of the La-7 amounted to 5,753 aircraft, including a number of La-7UTI trainers.
Natrag na vrh
cromodeler

Član od: 18 Lis 2005
Poruke: 401
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Pon Jul 23, 2007 1:59 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

CROmagnon Napisao/la:
slažem se s Grumfom, treba pisati fonetizirano, dakle nije Yak nego Jak (ne mogu napisati kako se piše na ruskoj ćirilici jer to ovaj forum ne podržava (?), uglavnom, obrnuto R + k)
Znam da je offtopic, ali nedavno sam čuo Džunkers i PanZer, i to od kolege koji kao prati vojnu povijest (istinabog, u glavi drži gomilu tehničkih podataka o strojevima tih proizvođača, al nemre zapamtiti kak se čita njemački, hehe)


Je , na hrpi dokumentaraca s engleskog govornog područja vrlo često , moglo bi se reći uvijek , Junkers izgovaraju Džankers ! Isto tako Ajnštajna ( pišem namjerno fonetski) izgovaraju Einstin . Ili Anri Dinan ( Henry Dunant , Francuz i osnivač Crvenog križa ) izgovaraju Henri Djunant ! Tipična anglofilska egocentričnost !!
_________________
Darko Belaj
tajnik MK "David Schwarz" - www.mkdavidschwarz.hr
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
CROmagnon
Gost
PorukaUpisano: Uto Jul 24, 2007 2:00 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Švicarac, a ne Francuz, ali nema veze, slažemo se Smile
Natrag na vrh
Pokaži ranije poruke:   
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> Zrakoplovno maketarstvo Vremenska zona: EET (Europa)
Idi na stranicu Natrag  1, 2
Stranica 2/2

 
Idi na:  
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu
Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu
Ne možete izmijeniti vlastite poruke
Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u anketama foruma


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron