

Mjesto za sve maketarske teme i dileme
|
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu |
Autor |
Poruka |
| zec 1
 | Član od: 02 Stu 2006 | Poruke: 413 | Mjesto: ivanic grad |
|
Upisano: Čet Ožu 22, 2007 10:08 am Naslov poruke: Brandenburg i malo 1927. |
|
|
Branenburg napravljen u radioni I. Zrakoplovne pukovnije N.S.
Pozdrav!
zec 1: poruka promijenjena dana: Čet Tra 05, 2007 10:34 am; prepravljeno ukupno 1 puta |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| frka
 | Član od: 16 Lis 2005 | Poruke: 1476 | |
|
Upisano: Uto Ožu 27, 2007 9:17 pm Naslov poruke: |
|
|
Ovo bi trebao biti Brandenburg C.1. Kod nas su ga s obzirom na snagu motora zvali "Srednji Brandenburg" ili "Veliki Brandenburg". Jako fina masina, vrlo popularna u 1.sv ratu. Steta da fotka nije bolja. |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| zec 1
 | Član od: 02 Stu 2006 | Poruke: 413 | Mjesto: ivanic grad |
|
Upisano: Sri Ožu 28, 2007 2:42 pm Naslov poruke: |
|
|
Evo još dvije slike s aerodroma N.S.
Pozdrav! |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| prelude
 | Član od: 23 Stu 2005 | Poruke: 1886 | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Sri Ožu 28, 2007 11:40 pm Naslov poruke: |
|
|
Kaj se tiče onog Bregueta 19 gore, mislim da je u novinama pogrešno potpisano da se radi o Lorraine-Dietrich motoru. Po formi motora i elisi, mislim da je ovdje ipak riječ o Hispano-Suiza motoru.
Btw. Zec, iz kojeg časopisa su ove fotke? Posebno ova Brandenburga i HMS Eagla u onom drugom topicu? Možeš navesti i godište odn. broj časopisa? |
|
Natrag na vrh |
|
 |
|
Upisano: Čet Ožu 29, 2007 11:35 pm Naslov poruke: |
|
|
Evo iz moje kolekcije malo kvalitetnija fotografija Brandenburga.
 |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| frka
 | Član od: 16 Lis 2005 | Poruke: 1476 | |
|
Upisano: Pet Ožu 30, 2007 7:54 pm Naslov poruke: |
|
|
Na repu mi lijepo pise "Sr. Brand. Br. 9" - dakle, Srednji Brandenburg. |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| prelude
 | Član od: 23 Stu 2005 | Poruke: 1886 | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Sub Ožu 31, 2007 12:53 am Naslov poruke: |
|
|
... sad još samo treba skužiti jel to Daimler 160 KS ili Mercedes 185 KS?
Djeluje mi kao ovaj:
 |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| frka
 | Član od: 16 Lis 2005 | Poruke: 1476 | |
|
Upisano: Sub Ožu 31, 2007 10:48 am Naslov poruke: |
|
|
Je, to je taj. Po meni to bi bio Daimler 160 KS, ali pokusati cu potraziti jos koju sliku. |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| zec 1
 | Član od: 02 Stu 2006 | Poruke: 413 | Mjesto: ivanic grad |
|
Upisano: Čet Tra 05, 2007 10:21 am Naslov poruke: |
|
|
Pozdrav ! Fotografije su iz tjednika Svijet. Dobil sam nekih 30 uvezenih brojeva a među mnoštvom fotografija ima i za nas interesantnih.Same fotke nisu nešto ali opisi su prva liga.Evo još koja fotka:
Potez XXV -kap.F.Gradišnik Rođen na Lošinju- pobjednik međunarodne trke preko Alpa.
i jedna iz N.S. -1. zrakoplovna pukovnija,pilotska škola

zec 1: poruka promijenjena dana: Pet Tra 06, 2007 11:25 am; prepravljeno ukupno 1 puta |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| prelude
 | Član od: 23 Stu 2005 | Poruke: 1886 | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Pet Tra 06, 2007 6:15 am Naslov poruke: |
|
|
Kad kažeš "opisi" - ne znam na kaj misliš, al potpisi na fotografijama (s obzirom na tematiku časopisa i ne treba im uzeti za zlo...) su posve pogrešni tak da imaj rezervu prema onome kaj piše.
Tako npr. ovo na srednjoj toki def. nije nikakav Potez, pa tako niti XXV, već Dewoitine D.1 C1, a na zadnjoj se fotki nikako ne može raditi o lovačkoj eskadrili, niti po tipovima zrakoplova, a bijela traka duž trupa na aeroplanima VVKJ ti odmah govori da je riječ o letjelica s isključivo školskom namjenom. A prva pilotska škola jest bila u Novom Sadu - to je točno.
Tak da ti preporučam da ove potpise (citate) koje prepisuješ - pišeš pod navodnim znacima - da ne bi ispalo da ti ne znaš ...  |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| zec 1
 | Član od: 02 Stu 2006 | Poruke: 413 | Mjesto: ivanic grad |
|
Upisano: Pet Tra 06, 2007 1:57 pm Naslov poruke: |
|
|
Evo majstore ispravil sam gore, namjerno prepisujem s potpisa. Evo jos jedan Devoltin. Pozdrav !
 |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| prelude
 | Član od: 23 Stu 2005 | Poruke: 1886 | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Sub Tra 07, 2007 3:00 pm Naslov poruke: |
|
|
Da, napisal sam ovo za "navodnike" i iz razloga da ljudi koji si skidaju fotke ne potpisuju pogrešno u svojim bazama i ostanu u neznanju...
Nego, vidim da se "rasturaju" ti rani Dewoitini, pa nitko nije skužil moju pogrešku... Zapravo je ovaj zadnji Dewoitine koji si postal D1.C1, a onaj u prethodnom postu je u stvari D9 - mea maxima culpa - ispričavam se ...
Inače, za one koji ne znaju, D.1 se može lako u 1/72 napraviti iz KP-ove Skode D.1 (mislim da sad pakiraju i prodaju i box s nazivom Dewoitine D1 - ne znam jel su napravili i potrebnu konverziju u kitu?), a oni koji nemaju rezerve prema resinu, još je bolje uzeti Liksove proizvode i to obje varijante D1.C1 ter i D1.C1 bis. Jedino ne znam dal ih još uvijek ima na lageru ... |
|
Natrag na vrh |
|
 |
|
Upisano: Sub Tra 07, 2007 7:30 pm Naslov poruke: |
|
|
prelude Napisao/la: |
Inače, za one koji ne znaju, D.1 se može lako u 1/72 napraviti iz KP-ove Skode D.1 (mislim da sad pakiraju i prodaju i box s nazivom Dewoitine D1 - ne znam jel su napravili i potrebnu konverziju u kitu?), a oni koji nemaju rezerve prema resinu, još je bolje uzeti Liksove proizvode i to obje varijante D1.C1 ter i D1.C1 bis. Jedino ne znam dal ih još uvijek ima na lageru ... |
Ovo na žalost nije točno, jer su razlike između Dewoitinea D.1 i Škode D.1 jako velike. Naime, Škoda D.1 je licencno rađeni Dewoitine D.21, koji ima krilo dručijeg raspona, vitkiji trup i potpuno drukčiji motor u odnosu na D.1. Točno je da je najlakši izbor L&M-ov resinski D.1, a za one koji baš žele konverziju, belgijski Vami i francuski Dujinn proizvode resinski set za konverziju upravo KP-ovog modela. |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| prelude
 | Član od: 23 Stu 2005 | Poruke: 1886 | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Sub Tra 07, 2007 10:53 pm Naslov poruke: |
|
|
Hobby M Napisao/la: | prelude Napisao/la: |
Inače, za one koji ne znaju, D.1 se može lako u 1/72 napraviti iz KP-ove Skode D.1 (mislim da sad pakiraju i prodaju i box s nazivom Dewoitine D1 - ne znam jel su napravili i potrebnu konverziju u kitu?), a oni koji nemaju rezerve prema resinu, još je bolje uzeti Liksove proizvode i to obje varijante D1.C1 ter i D1.C1 bis. Jedino ne znam dal ih još uvijek ima na lageru ... |
Ovo na žalost nije točno, jer su razlike između Dewoitinea D.1 i Škode D.1 jako velike. Naime, Škoda D.1 je licencno rađeni Dewoitine D.21, koji ima krilo dručijeg raspona, vitkiji trup i potpuno drukčiji motor u odnosu na D.1. Točno je da je najlakši izbor L&M-ov resinski D.1, a za one koji baš žele konverziju, belgijski Vami i francuski Dujinn proizvode resinski set za konverziju upravo KP-ovog modela. |
Znači učinilo mi se da sam vidio negdje "Kopro" kutiju s Dewoitine D1 ili su zaista napravili neke izmjene u kitu? |
|
Natrag na vrh |
|
 |
|
Upisano: Ned Tra 08, 2007 12:27 am Naslov poruke: |
|
|
Nešto si krivo vidio. Uostalom evo i linka na Koprovu stranicu pa pogledaj što proizvode:
http://www.kopro.net/shop_de_body.htm
Skoda D.1 (Dewoitine D-21C-1) |
|
Natrag na vrh |
|
 |
|
|
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu Ne možete izmijeniti vlastite poruke Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu Ne možete glasati u anketama foruma
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron
|