

Mjesto za sve maketarske teme i dileme
|
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu |
Autor |
Poruka |
| Darijan
 | Član od: 10 Velj 2008 | Poruke: 76 | |
|
Upisano: Uto Stu 02, 2021 11:38 am Naslov poruke: Kompresor iz kućne radinosti |
|
|
Uz pomoć kolege kotlovničara s posla i suradnju prijatelja servisera klima uređaja sklepana je ova skalamerija.
Izlaz prema zračnom kistu je takav kakav jeste za sada jer nemam odgovatajuću spojnicu.
Tlačna sklopka se gasi na malo manje od 8 bara s time da se kompresor od frižidera gasi sam od sebe ubrzo nakon (ako odmah ispraznim bocu i ponovno startam), pretpostavljam da se pregrije.
Ima tu još prostora puno za unaprijeđenje ali cilj mi je za sada provjeriti ima li smisla da se uopće upuštam u rad s zračnim kistom i mogu li to svladati. _________________ https://altapproachminis.blogspot.com/ |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| daneel
 | Član od: 12 Lis 2005 | Poruke: 1292 | |
|
Upisano: Uto Stu 02, 2021 12:19 pm Naslov poruke: |
|
|
sta ne bi tlačna sklopka trebala bit na boci negdje, tak da direkt očitava tlak u boci? Ovak zgleda ko da je tlačna sklopka na dijelu između kompresora i boce. Ako krivo vidim, ispričavam se. Btw, jel imaš nepovratni ventil između kompresora i boce? ako ga nema, onda ti kompresor može imat teškoća sa startanjem. |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| Darijan
 | Član od: 10 Velj 2008 | Poruke: 76 | |
|
Upisano: Uto Stu 02, 2021 2:00 pm Naslov poruke: |
|
|
Od lima se ne vidi T-spojnica tako da je:
kompresor --- tspojnica --- jedan kraj u tlačnu sklopku a drugi u bocu
Za nepovratni ventil moram pitati kolegu koji je to sklepao. Mislim da nema. _________________ https://altapproachminis.blogspot.com/ |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| Slider
 | Član od: 09 Velj 2012 | Poruke: 4218 | |
|
Upisano: Uto Stu 09, 2021 4:38 pm Naslov poruke: |
|
|
ako sam dobro skuzio - tebi zrak ide do T spojnice, i onda je na jednoj strani rezervoar a na drugoj tlacna sklopka, manometar i izlaz za brush??
ako je tako pozdravi majstora klime i cestitaj mu na spojevima zraka....ti kroz isto crijevo i punis i praznis rezervoar istovremeno...nek to patentira
nije cudo da ti se kompresor gasi jer on pokusva poslati zrak u rezervar a ti istovremeno pustas kroz isto crijevo zrak van kroz brush i kompresor jednostavno ne moze ugurat zrak
makni spojnicu, izlaz kompresora na nepovratni ventil pa na bocu...i druga linija- od boce na tlacnu sklopku, pa manometar pa skupljac vlage...i tu se kopca airbrush crijevo....
iako ako je ovo sa sklopkom skinuto s nekog komresora komercijalnog, onda ti je nepovratni ventil vec tu.....
iskreno, ja ovo ne bih palio pored sebe.....
daj nekom tko se kuzi u to da ti slozi, znaci majstor za kompresore a ne klima monter
ako sam nesto krivo skuzil....sorry unaprijed _________________ Izrada maketa po narudzbi
www.m2models.hr |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| MAK2020
 | Član od: 25 Velj 2020 | Poruke: 725 | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Sri Stu 10, 2021 1:16 pm Naslov poruke: |
|
|
Leti leti kompresor. Malo se zezam, molim bez ljutnje. Ako stvari nisu odradjene kako treba, na 4 bara lete ko metak po kuci. Odvaljeno crijevo koje lamata ti iskopa oko taj tren itd. A oni biseri koji od eksplozivno-zapaljivih spremnika idu sastavljat stvari, tj zavarivat po takvom spremniku.....no coment....mozes ga ispraznit koliko hoces, uvijek bude zaostataka, posebno u spremnicima koji sadrze upijalo - tvar koja ima za zadacu upiti plin prilikom komprimiranja. E takvi riskiraju ka-bum. Nista nije jednostavno, i nikome ne preporucam da radi ako ne zna kaj radi. Stolna busilica bi vecini pomotala prste kad bi na njoj radili.....
P.s. praktikantu mi je nedugo palo na pamet glodat svrdlom, jos gire utaknutim u morse konus. Snaga na vretenu stroja 20kw, promjer svrdla 15.75. Dobro da sam naisao, inace bi ga pokopali sa 50posto duljine svrdla u glavi. .....
Pamet u glavu.
MAK2020: poruka promijenjena dana: Sri Stu 10, 2021 1:24 pm; prepravljeno ukupno 1 puta |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| Slider
 | Član od: 09 Velj 2012 | Poruke: 4218 | |
|
Upisano: Sri Stu 10, 2021 1:23 pm Naslov poruke: |
|
|
MAK2020 Napisao/la: | Nista nije jednostavno, i nikome ne preporucam da radi ako ne zna kaj radi. Stolna busilica bi vecini pomotala prste kad bi na njoj radili..... |
istina, nije da se pravim pametan, ali radil sam 20 godina na odrzavanju kao elektricar/elektronicar i pogonski...pa onda covjek skupi iskustvo i u pneumatici, bravariji....svasta nesto...nije to nuklearna fizika ali covjek ipak treba znat kak nekaj funkcionira da se napravi kak treba...jer ovo na slici je potencijalna opasnost
kak sam i rekel, ja to ne bi palil pored sebe, pogotovo ak moze 8 bara nadrukat... _________________ Izrada maketa po narudzbi
www.m2models.hr |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| Darijan
 | Član od: 10 Velj 2008 | Poruke: 76 | |
|
Upisano: Sri Stu 10, 2021 6:03 pm Naslov poruke: |
|
|
Hvala na komentarima, nema ljutnje nema zamjerki, zato sam i postao ovo jer ni ja nisam bas preoptimističan štogod moji kolege govorili, ne kužim se sam u tematiku izvan osnovnog principa rada, prpa mi je igrat se s potencijalno opasnim stvarima, a tlak je za mene opasna stvar.
Ne daje mi se 700-800 kuna za neki osnovni airbrush kompresor pa da onda skužim kako sam antitalent, a ne znam nikoga tko bi mogao sklepati pošten kompresor (očito iz priloženog ). _________________ https://altapproachminis.blogspot.com/ |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| MAK2020
 | Član od: 25 Velj 2020 | Poruke: 725 | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Sri Stu 10, 2021 6:12 pm Naslov poruke: |
|
|
Ako te oci i ruke donekle sluze, nema antitalenata. Stvar je tehnike bojanja. A ona se zato tako i zove jer se da naucit. Znaci volja. Pozz. |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| Slider
 | Član od: 09 Velj 2012 | Poruke: 4218 | |
|
Upisano: Sri Stu 10, 2021 6:41 pm Naslov poruke: |
|
|
nemoj odustat...dve stvari imas kompresor i tlacnu sklopku s manometrom....to ti je osnova i najskuplji dio
sve kaj ti jos treba je slijedece - stara boca od vatrogasnog aparata ( to dobis za sitnu lovu kod onih koji ih servisiraju, ne znam di si doma pa nemogu preporucit - naravno da trazis da ju operu iznutra
I onda trebas nekog tko ce ti zavarit dva bakrena lajtunga - jedan od kompresora u rezervar
i jedan od rezervara na tlacnu sklopku - ali ne s T nastavkom nego svaki ide posebno pa makar udaljeni 2 cm
iza manometra zasarafis ( jer ima navoj 1/4 cola) odvajac vlage i na njega sarafis nastavak/reduktor sa 1/4 na nastavak za crijevo za brush...to kosta par kuna, ti razni nastavci, crijevo kupis s airbrushom
o onda mirno palis i vozis 100 godina
kolega kojem sam prije 25 godina slozil slicno, jos uvijek boji s tim
ili, das par sto kuna za maketarski rabljeni pa se ne zezas sa svime time i fino farbas dok ide
ili kupis novi maketarski, pa ako vidis da ti ne treba, uvijeg ga mozes prodat
ovisi i di ces farbat ako nije u stanu najbolje je dat 100 eura za 25 litarski i miran si do kraja zivota ...moj radi vec deset godina a ofarbao je od maketa do gitara i dvoja dupla vrata od garaze  _________________ Izrada maketa po narudzbi
www.m2models.hr |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| cico.k
| Član od: 13 Svi 2006 | Poruke: 169 | |
|
Upisano: Pon Pro 27, 2021 4:54 pm Naslov poruke: |
|
|
Nešto sam slično ja napravil.kako riješiti ulje koje ti kompresori stalno tjeraju u sistem,čime ga odvojiti ili još bolje vračati natrag u kompresor?'btw nije li 8 bara "malo"previše |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| Brommann
 | Član od: 05 Velj 2006 | Poruke: 1130 | Mjesto: Bukovčak Hügel |
|
|
Natrag na vrh |
|
 |
|
|
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu Ne možete izmijeniti vlastite poruke Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu Ne možete glasati u anketama foruma
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron
|