Otvoreni maketarski forum Forum Indeks


Mjesto za sve maketarske teme i dileme
 
 FAQFAQ   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Grupe korisnikaGrupe korisnika   RegistracijaRegistracija   ProfilProfil   PrijavaPrijava 

Prijavi se za provjeru privatnih porukaPrijavi se za provjeru privatnih poruka   

Bernie Fisher 1/48
Idi na stranicu 1, 2  Naprijed
 
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> Zrakoplovi, helikopteri
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu  
Autor Poruka
Tomo

Član od: 06 Stu 2005
Poruke: 1662
Mjesto: Varaždin
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 1:21 am    Naslov poruke: Bernie Fisher 1/48 Citiraj ovaj komentar

Slažete li se da čovjek ne zna kako će reagirati u određenoj situaciji dok se u njoj ne nađe? I jeste li se kad našli u takvoj sitaciji kad je vaša reakcija bila upravo suprotna onome kako ste mislili da ćete reagirati ako se ikad nađete u takvoj situaciji? Je li vas netko od poznanika ikad iznenadio? Ono: " Ne bi nikad rekao za njega da će to učiniti?"

E pa to je meni palo na pamet čitajući o Bernardu Francisu "Bernie" Fisheru, pilotu A-1 Skyradiera u Vietnamskom ratu. Nije da nije imao vojnog iskustva, vojnu službu je počeo u američkoj mornarici na kraju Drugog sv. rata. Letio je tijekom 50-tih na nekoliko različitih mlaznih aviona u USAF-u i ANG-u, prije nego se dobrovoljno prijavio za Vijetnam. Ali čovjek je bio veliki vjernik, mormon koji nije psovao, pio, pušio, u stvari bio je potpuna suprotnost većini drugih grlatih idrskih pilota Skyradiera iz sastava 1st Air Commando Squadrona u Pleikuu te 1966 godine. I dok su se oni gurali na šanku časničkog kluba Fisher se uvijek držao po strani radije čitajući Bibliju.

Baš tip za koga ne bi nikad rekli da će to učiniti.



Ovo je on. Obratite pozornost da ima siluetu F-104 kojeg je prije letio nacrtanu na kacigi. Mislim da ćemo dodati i taj detalj.

09.ožujka 1966 kamp američkih specijalnih postrojbi u A Shau dolini našao se pod napadom regularnih trupa vojske Sjevernog Vijetnama. Kamp je imao PSP poletno sletnu stazu i nalazio se na strateški važnom mjestu, a branilo ga je 17 američkih savjetnika i oko 400 južnovijetnamaca. Van dosega američkog topništva jedina podrška koje im je mogla biti pružena je bila ona zračna.
Lukavi sjevernovijetnamci su čekali dio godine kad su vremenske (ne)prilike najgore za letenje kako bi napali. Gusti oblaci su bili nisko nad bazom gotovo onemogućujući zračnu podršku opkoljnim braniteljima. AC-47 koji je pokušao nešto oboren je prije nego je stigao zapucat, VNAF-ov Skyradier koje je pratio C-2 Caribou s opskrbom za opkoljene trupe jedva se vratio u bazu sav izrešetan i bez hidraulike.
1st ASC u Pleiku je preusmjeren sa zadataka zakazanih za taj dan u potporu bitci u A Shau dolini. Fisher je bio jedan od letača dodjeljnih tamo. Kad je stigao na poprište bitke iznad gustih oblaka sve je vrvilo zrakopovima koji su kružili pokušavajući nekako naći rupu u oblacima koja bi im omogućila napad na neprijateljske trupe. Fisher je neko vrijeme kružio kao i svi ostali, a onda je ugledao rupu u oblacima i zaletio se u napad na neprijatelja. Nakon mitraljiranja, opet se digao i ponovio postupak još dva puta. Ostali zrakoplovi su uočili da Fisher "zna" put kroz oblake i počeli su ga slijediti. Jednom je pratio MEDIVAC helikopter koji je išao evakuirati ranjenike, dva puta je pratio C-123 Provider sa opskrbom za opkoljene branitelje, još dva puta je pratio A-1E Skyradiere u napadu na neprijatelja i jednom par B-57 Canberra koje su zasule neprijatelja bombama i napalmom. Jedan H-34 je oboren i srušio se u kampu. Na kraju napornog dana u kojem je glumio FAC, Fisher je obavješten da će za to što je učinio tog dana biti predložen za orden Srebrne zvijezde (Silver Star). Ironično, nakon onoga što će se desiti sljedećeg dana, više nitko nikad neće spomenuti Srebrnu zvijezdu.

Sljedećeg jutra poletio je u svom A-1E "crni 2", s radio pozivnim signalom "Hobo Five-One" u jurišnu misiju, opet u A Shau. Wingman mu je bio "Paco" Vazqueze u "Hobo Five-Two" . Vrijeme je očekivano bilo kao dan prije i dolaskom na poprište opet su naišli na još jedan par A-1E Skyraidera kako kruže iznad oblaka u potrazi za rupom u njima ("Jump" Myers u "Surf Four-One" i Hubert King u "Surf Four-Two"). I opet je Fisher bio taj koji je prvi uočio "put". A "put" se sastojao od obrušavanja kroz oblake u uski klanac koji se širio tek pred kampom. U klancu nije bilo prostora za manevriranje, a upravo tamo su sjevernovijetnamci postavili nekoliko bitnica 20 mm PA topova. Sva 4 Skyradiera su pogođena dok su letjeli kroz klanac, ali nijedan fatalno. Najgore je prošao King koji je letio zadnji. On je pogođen u vjetrobran, a razlomljeno staklo mu je potpno blokiralo pregled prema naprijed. Kao nije ništa vidio , King se digao iznad oblaka i napustio poprište. Fisher i Vazquez su zasuli bombama položaje koji su im preko radija javili branitelji kampa, a slijedio je Mayers. U ponovoljenom napadu, Mayers je pogođen. Motor je stao, a kabina se napunila dimom. "Pogođen sam", javio je preko radija. Fisher koji mu je bio najbliži odvratio mu je da je njegov Skyradier u plamenu. Mayers nije imao puno vremena za razmišljanje. Nalazio se ispred poletno sletne staze kampa i odlučio prinudno sletjeti. Izbacio je što je još imao od bombi, spustio stajni trap, ali Fisher ga je upozorio da ga podigne jer je u plamenu. Potrupni dopunski tank nije bio odbačen, i da situacija bude gora, bio je probušen te je zapaljeno gorivo šiktalo iz njega. Stajni trap se nije stigao do kraja ni uvuć kad je trbuh Mayersovog Skyradiera zaorao PSP-om. Čim se avion zaustavio za nekoliko trenutka je velika vatrena kugla progutala cijeli avion. Mayers je pokušao otvoriti lijevi pokrov ali je vatra bila prejaka da izađe na tu stranu, stoga se prebacio na desnu i uspio izaći tamo te potražiti zaklon u obližnjem žbunju. Neprijateljski vojnici su pokušali doći do njega ali su branitelji kampa otvorili žestoku vatru na tu stranu ne bi ih odvratili od nauma. Isto tako su i branitelji kampa pokušali pomoći Mayersu ali ih je žestoka vatra sjevernovijetnamaca takođe odvatila od nauma. Mayers se sčučurio u svojoj grabi između dvije zaraćene strane dok za se njega vodila prava bitka. Fisher je preko radija javio da je Myers oboren i zatražio hitno slanje spasilačkog helikoptera, a nakon toga krenuo sasuti teret bombi na protivnika koji je pokušavao se približiti Myersu. Vazquez je za to vrijeme pokušavao unišiti PA topove koji je u manje od minute pogodio 2 njihova Skyradiera, ali je i sam popio nekoliko pogodaka od kojih je jedan uništio radio.

Fisher je preko radija tražio da mu jave vrijeme dolaska helikoptera. Javljeno mu je da će helikopter tamo biti tek za 20 minuta. 20 minuta! Sjeverni vijetnamci će se dočepati Mayersa puno prije, a i ako helikopter dođe, šanse da uđe i izađe iz ove pucnjave u jednom komadu su ionako gotovo nikakve.
U tom trentuku na poprište sukoba dolijeću još dva A-1E (Jon Lucas u "Hobo Two-Seven" i Deniss Hague u "Hobo Two-Eight"). Ta dva Skyradiera i Vazqueze iza njih sasuli su bombama trupe koje su pokušavale doći do Mayersa s istočne strane.

Fisher im preko radija javlja što namjerava. Pokušat će se spustiti i pokupiti Mayersa. Kad su vidjeli kako se Fisher približava poletno sletnoj stazi s spuštenim flapsovima i spuštenim stajnim trapom i Mayers i Vazqueze ,s obzirom da nisu čuli Fisherove namjere preko radija, pomislili su isto. Da je i Fisher pogođen i da pokušava prinudno sletjeti. Jer nitko normalan ni bio pokušao sletjeti pod neprijatleljskom vatrom na PSP stazu koja je bila cijela izrovana kraterima eksplozija, krhotinama granata, oštrim komadima PSP-a, bačava, i raznoraznim drugim smećem. No Fisher je doista sletio i vozeći slalom među tim kraterima i raznoraznim otpacima po pisti uspio doć i do Mayersa i "okrenuti pod ručnom" svoj avion na par desetaka metara od njega.

Za to vrijeme tri preostala Skyradiera su pružala podrušku mitraljirajući na par metara od zemlje sve uokolo. U tim napadima pogođen je Lucasov Skyradier i zapalio se ali je Lucas svejedno odlučio ostati do kraja. Problem je što nijedan od tri preostala Skyradiera više nije imao municije. Računajući da neprijatelj to ne znam nastavili su nadljetanje iznad njihovih glava, pritom bacivši čak i dopunske tankove u nadi da će neprijatelj pomisliti da se radi o bombi.

Fisher, misleći da je Mayers ranjen, stao je, odvezao se i skočio na desnu stranu aviona kako bi izašao i potražio Mayersa. No kad je otvorio kabinu, ustuknuo je kad se našao oči u oči s njim. Naime Mayers je već dotrčao pod neprijateljskom vatrom do aviona, skočio na krilo i kao Blanka Vlašić uskočio naglavce u kabinu. Fisher ga je uhvatio jednom rukom za remen pokušavajući mu pomoći da uđe, dok je drugom već davao gas da što prije nestanu odavde dok su se meci zabijali u trup aviona. Vozeći slalom među rupama i krhotinama Fisher je poletio kako je i sletio dok se Mayers još uvijek naglavce koprcao na desnom sjedištu pokušavajući se okrenuti i svezati. Navodno je neki očevidac tvrdio da je vido par nogu kako viri iz kabine u trunutku dok je Fisherov Skyradier preletio iznad njegove glave.
Vazqueze se pridružio Fisheru i skupa su odletjela u svojim izvbušenim A-1E nazad u Pleiku.

Bitka je završila sljedeći dan. Od 400 branitelja kampa helikopterima je evakuirano njih 172. Od 17 amerikanaca spašeno je njih 13, svi ranjeni. Još 2 H-34 su oborena u akciji evakuacije, a teško su oštećena 3 USMC F-4 Phantoma i 2 A-4 Skyhawka.

Za spašavanje Mayersa Fisher je dobio Kongresnu medalju časti (Medal of Honor za gejmerske geekove) kao prvi USAF-ov pilot u Vijetnamskom ratu koju ju je zaradio i jedan od dvojice pilota Skyradiera koji će je ikad dobiti.
Vazqeuz i Hauge odlikovani su s Distinguished Flying Cross, dok je Lucas s obzirom da je iako pogođen i u plamenu odlučio ostati do kraja dobio Srebrnu zvijezdu.

Fisherov A-1E serijskog broja 52-132649 danas se nalazi u muzeju i to je jedini sačuvani orginalni "Medal of Honor" avion.

Fisher i Mayers snimljeni nakon povratka u Pleiku.


Ovdje možete pročitati transkript radio komunikacije gore opisanog događaja, pa i skinuti datoteku s audio zapisom.

http://skyraider.org/skyassn/fisher/fishermoh.htm

I jel vas ova priča zagrijala za A-1E Skyradier kao rakijica prije svinjkolje? Mene jest pa krećemo.....
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail Posjeti web-site
Tomo

Član od: 06 Stu 2005
Poruke: 1662
Mjesto: Varaždin
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 1:29 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Nažalost nemam baš neke opcije za izradu makete u 1/48, pa sam odlučio spojiti dvije u jednu (u stvari tri jer ću koristiti i neke djelove Tamiye).
Prva je 40 godina stari Matchboxov AD-5 kojeg prepakirava i Revell. Ovo je doista groblje od makete i iz njega ću uzeti samo trup. OStalo sve doslovno mogu baciti u smeće. Da ta maketa košta 30 Eura u Revellovom pakiranju mi je nevjerovato.
Druga je 30 godina star Monogramom AD-6, tj. A-1H. Ovo je "Old school" maketa. Nekad je bila dobra, ali izlaskom Tamiye vrijeme ju je pregazilo. S nje ću uzeti krila, komad trupa, stajne trapove, horizontalce, itd...



Nažalost Monogram ima premali cowling, pa ću taj dio uzeti s Tamiye (resinsku kopiju Tamiyinog nosa), kao i još neke detalje poput antena, kotača, motora. Bilo bi lakše da umjesto Monograma uzemem samo Tamiyu ali nemam srca kasapit TAmiyu, pa ću uzet s nje samo dijelove viška.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail Posjeti web-site
KuKŁiNsKi

Član od: 03 Kol 2014
Poruke: 160
Mjesto: Dežela
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 1:38 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

prejako! za film Cool
da se ne radi o skyraideru reko bi da je to neko našmrkan pisao Wink
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Tomo

Član od: 06 Stu 2005
Poruke: 1662
Mjesto: Varaždin
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 1:45 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Usporedba polutka trupa s Tamiye i Matchboxa. Uočavamo krivu lokaciju kutije repnog kotača i početka zračne kočnice. To ćemo otpiliti, kao i ovaj okrugli dio za mornarički sonar.



Monmogramova kutija repnog kotača paše čisto ok u Matchbox kad se malo ispili okolo.


Pokušaj pripasavanja Matchbox trupa na Monogramovo krilo. Hmmm, trebat će malo kita. Very Happy



Stoga ćemo nos i donji dio trupa uzet s Monograma i spasat na Matchbox.


Na MAtchboxu je trup malo preuzak, stoga sam ga podkajlo u predjelu zračne kočnice. Ujedno sam od epoksidnog kita napravio tapacirung.


Panelizacija na Matchboxu je kombinacija finih ispupčenih panela i rovovskih ugraviranih. U oba slučaja to mora nestati i pregravirati obje makete ispočetka.



Matchbox i Mongoram spojeni u jedno.


Počeo sam ugrađivati i Cobra Company resinski cockpit kojeg sam kupio na eBayu. Nažalost, tip me zeznuo jer nisam dobio pola dijelova, uključujući bočne stranice, pokrov instrumentalne poloče, sjedišta...

Stoga sam napravio pokrov instrumentalne ploče od epksidnog kita.

Proba vakform kabine na koju sam nalijepio stirenske trakice za okvire.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail Posjeti web-site
0viking0
Moderator
Član od: 17 Lis 2005
Poruke: 2814
Mjesto: Zagreb - Croatia
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 9:37 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Đijzz Shocked
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Posjeti web-site
Tomo

Član od: 06 Stu 2005
Poruke: 1662
Mjesto: Varaždin
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 10:08 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Koristio sam Falconovu Vakform kabinu jer je MAtchboxova debela, a i konturno netočna, ali kako je mislim otvarat jedna mi nije dosta jer se okviri preklapaju. Falconova/Squadronova koabina je jako skupa. Košta 8 eura na Hannatsu, pa umjesto da ih kupim više sam u tu jednu zalio keramički gips koji je jako gladak i čvrst. Dobio sam kalup da si dalje vakuformiram pojedine sekcije kabine po želji.



Bio sam počeo raditi usisnik u napadnoj ivici repa, ali mi nikako nije ispadao kako treba. Nije mi bilo jasno zašto i tek nakon proučavao fotki pravog aviona iz različitih uglova sam shvatio da je rep predebeo. Ali čak ne cijeli već samo njegov korijen.


Mnogo, mnogo šmirglanja kasnije sveo sam ga na oprihvatljivu debljinu.


Ovo je Monogramovo krilo. Označio sam dijelove koje bi trebalo modificirati da se dobije AD-5 krilo.


1. Širokotrupni Skyrdieri nemaju vanjski oklop pa treba to odbrusiti i pregravirati
2. Vratašca hladnjaka treba ukloniti jer su na AD-5 to premjestli na bokove trupa sa svake strane.
3. Ukloniti kuke za katapult
4. Izbušiti otvore za čahure topova
5. AD-5 ima okrugle otvore kutija stajnog trapa, a ne četvrtaste kao jednosjedi.

Ovo je radna verzija.


S prerađenom unutrašnjosti da odgovora AD-5 jer je drugačija od jednosjeda.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail Posjeti web-site
Grunf
Administrator
Član od: 24 Lis 2005
Poruke: 7768
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 10:24 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Au, jel to radiš u mračnoj sobici u podrumu i usput se raspališ bičem koji put uz primarno samokažnjavanje... Laughing A sad bez šale-zanimljiva priča, kakova motivira na maketarenje. Velik je to posao, a problemi te tek čekaju. Ovu Frankenstein površinu makete treba dovesti na finu površinu kao pripremu za rivetiranje, ali uz potrošenu bočicu surfacera bi trebao uspjeti...
_________________


Group build - Metal finish battle
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
vrsa

Član od: 21 Lis 2005
Poruke: 2106
Mjesto: all over the place
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 11:08 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

A brate Tomo jesi lud! Rekli bi ti u Dalmaciji. Ja kažem svaka čast. Daj šta više slika i idemo dalje.
_________________
Tko vrijedi taj maketari.
Tko maketari taj vrijedi.
Tko ne vrijedi taj ne maketari.
MAK REOPLAN - Split
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
mskukan

Član od: 08 Svi 2007
Poruke: 1573
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 11:17 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

fijuuu ovo je žešća kirurgija, a i volja, samo takvi projekti su zamka Wink

nadam se da ga vidimo u Varaždinu Mr. Green
_________________
Skuki



Teška vremena prijatelju moj, đavo ih odnio
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Poky

Član od: 16 Lis 2005
Poruke: 4810
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 11:19 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

E ovo je pravo maketarstvo ,priča ,plastični "kramp" i puno volje i znanja!!!!
_________________
Poky
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
su27rules

Član od: 13 Pro 2006
Poruke: 4481
Mjesto: Split
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 11:43 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Bravo Tomo!!
_________________
Davor
MAK Reoplan - Split
You can never have enough Flankers!!
http://www.whatifmodelers.com/index.php/topic,30222.0.html

https://www.facebook.com/groups/397878543718795/
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
2851cz

Član od: 11 Lip 2012
Poruke: 891
Mjesto: Osijek
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 11:52 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Bravo , pratim sa zanimanjem...
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Grunf
Administrator
Član od: 24 Lis 2005
Poruke: 7768
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 3:07 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Samo mala digresija-zašto bi pravo maketarstvo bilo gor spomenuto mesarenje po krampovima? Ne bježim osobno ni od takvog pristupa, ali ako već postoji pošteni novi kalup od nekog subjekta, zašto se gnjaviti? Bitan je završni rezultat i zabava tokom rada. Ako zabava preraste u patnju, frustracije i beskrajne sate za dvojben rezultat, onda je to gnjavaža... U ovom slučaju nema drugog izbora osim mesarenja ili samogradnje od početka. Kod ovakvih projekata je teško zadržati volju/motivaciju i kvalitetu izvedbe do samog kraja, jer se obično odugovuku i stalno iskrsavaju neki novi problemi (ili za nekoga izazovi, kako već tko to percipira), ali da ne obeshrabrim Tomu-kad to dohvati maketar s njegovim iskustvom, onda ima i šanse za kvalitetan rezultat. Cool
_________________


Group build - Metal finish battle
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Tomo

Član od: 06 Stu 2005
Poruke: 1662
Mjesto: Varaždin
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 3:33 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Grunf Napisao/la:
Samo mala digresija-zašto bi pravo maketarstvo bilo gor spomenuto mesarenje po krampovima? Ne bježim osobno ni od takvog pristupa, ali ako već postoji pošteni novi kalup od nekog subjekta, zašto se gnjaviti? Bitan je završni rezultat i zabava tokom rada. Ako zabava preraste u patnju, frustracije i beskrajne sate za dvojben rezultat, onda je to gnjavaža... U ovom slučaju nema drugog izbora osim mesarenja ili samogradnje od početka. Kod ovakvih projekata je teško zadržati volju/motivaciju i kvalitetu izvedbe do samog kraja, jer se obično odugovuku i stalno iskrsavaju neki novi problemi (ili za nekoga izazovi, kako već tko to percipira), ali da ne obeshrabrim Tomu-kad to dohvati maketar s njegovim iskustvom, onda ima i šanse za kvalitetan rezultat. Cool


Mesarenje po krampovima nije ni meni pravo maketarstvo. Napokon oni koji sve skrečaju nisu impresionirani ni krampovima. Oni priznaju samo komad granita i tupu žiličcu kao polazište! Very Happy
Što je kome maketarstvo je dosta individulano. Ja radim subjekt koji želim. Ako postoji super maketa odlično, ako ne i kramp će poslužiti.
Potpuno sam svjestan da me čeka put sličan onome koji sam prošao s B-57. Izuzetno puno rada, truda, frustracija, a rezultat će u konačnici nadam se biti kvalitetan, ali ne prekvalitetan, jer ruku na srce ne mogu ja npr. pregravirati cijelu maketu, a da negdje ne zadrhti ruka i da na kraju to izgleda bolje nego Tamiyin Skyraider iz kutije. Jednostavno ne mogu i svjestan sam kad ga donesem na neku tekmu će vrlo vjerovatno bolje pozicionirani biti radovi u koje je uloženo manje truda, ali je startna osnova puno bolja.
No meni je cilj na polici imati odlično (ne i vrhunski) napravljeni A-1E u 1/48 s kojim je Bernie Fisher zaradio MoH. Imam tri Tamiyina Skyradiera, ali trenutno želim tog, a ne nekog drugog. Ako to ostvarim (dakle dovršim ga da budem zadovljan) ja presretan. E to je onda maketarstvo.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail Posjeti web-site
Tomo

Član od: 06 Stu 2005
Poruke: 1662
Mjesto: Varaždin
PorukaUpisano: Pon Stu 23, 2015 3:34 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

mskukan Napisao/la:
fijuuu ovo je žešća kirurgija, a i volja, samo takvi projekti su zamka Wink

nadam se da ga vidimo u Varaždinu Mr. Green


Hoćete Skuki, samo ne 2015! Very Happy
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail Posjeti web-site
Pokaži ranije poruke:   
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> Zrakoplovi, helikopteri Vremenska zona: EET (Europa)
Idi na stranicu 1, 2  Naprijed
Stranica 1/2

 
Idi na:  
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu
Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu
Ne možete izmijeniti vlastite poruke
Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u anketama foruma


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron