Mjesto za sve maketarske teme i dileme
|
| Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu |
| Autor |
Poruka |
| dostepan
| | Član od: 21 Kol 2013 | | Poruke: 17 | |
|
Upisano: Uto Pro 23, 2014 12:21 pm Naslov poruke: Jedrenjak Black Swan mjerilo 1:72 |
|
|
Prvo da odmah kažem da sam totalni početnik u maketarstvu i da mi je ovo bila prva maketa ikad napravljena znam da možda se pitate zasto baš ta maketa odmah za početak ali eto jedrenjaci su me oduvijek privlačili pa se odlučio prihvatiti izradnje ovakve makete kolko god teško bilo! E da trebalo mi je dobrih godinu dana da se maketa dovrši odnosno godinu i pol sve zajedno jer imao jednu polugodišnju pauzu zbog obveza na faksu ali sve u sveu ispalo je i više nego odlično
Maketa ima 897 djelova i dugačka je 55cm a visoka 50cm
Nadam se da vam se sviđa, meni je fenomenalan. Znam da za vas iskusne ima greškica tako da svaka preporuka i komentar su dobro došli zanima me samo pošto sam gledao radove drugih ljudi na koji način vi ljepite ove špage tj kako napravite da se čvor ne odveže budući da su špage jako nezahvalne i dosta krute pa se odvezuju. Ja sam ljepio sa vručim ljepilom ali je problem što se malo vidi to ljepilo kad se osuši kad se ne može u tankom sloju nanijet tako da me to najviše zanima jer sljedeća maketa koja ide je titanic 1/400 mjerilo a isto ima te špage pa da ovaj puta pokušam što bolje to odradit  |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| stari
| | Član od: 12 Lip 2012 | | Poruke: 304 | | Mjesto: Kastav |
|
Upisano: Uto Pro 23, 2014 4:09 pm Naslov poruke: |
|
|
| Stvarno lijep rad. Jedina moja laička primjedba je na plastičan izgled jedara. Možda da su nećim matirana da izgube sjaj. Konopce lijepim sa BISON ljepilom za plastiku. Providno je, brzo se suši i ne vidi se da je ljepljeno. |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| dostepan
|
Upisano: Uto Pro 23, 2014 4:21 pm Naslov poruke: |
|
|