![Otvoreni maketarski forum Forum Indeks](templates/Igloo/images/OMFbanner.jpg)
![](banner/cro-hobbybanner.jpg)
Mjesto za sve maketarske teme i dileme
|
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu |
Autor |
Poruka |
| von Stuck Administrator
![](images/avatars/3655583494348f6ca2e63e.jpg) | Član od: 08 Lis 2005 | Poruke: 3470 | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Pet Lip 03, 2011 8:46 pm Naslov poruke: Autor: Ivica Aranza...P-12E , 1/32 , Hasegawa |
|
|
Živili..
Ovaj meni izuzetno simpatičan avion počeo sam raditi prije skoro 2 mjeseca. Kao što sam i naveo u projektima, maketa je poklon kolege Vladimira (dr.Vlado) te nisam mogao izdržati a da je ne započnem. Ovu maketu Hasegava je dala u ispupčenim panelima i nakon mnogo dvumljenja odlučio sam ga ipak uraditi sa svim zakovicama i ostalim poklopcima. Temelj je bio F4b3, mornaričke varijante. Kako su oba aviona proizvedena u isto vrijeme za kopnenu vojsku i mornaricu, panelizacija je slična. Interesantno od svega je to što na svakoj originalnoj slici zakovice i paneli su na svima avionima različiti. Negdje ih ima više, negdje manje a i poklopci i otvori su na svakom ponešto drugačiji. Ja sam uzeo za bazu jedan i njega sam se držao do kraja.
Sve nizne bušene su ručno, bez rivetera jer ga nemam. Dakle sama priprema trajala je oko mjesec dana. Unutrašnjost je oko 70% nadograđivana od priručnih sredstava po referenci samo jedne slike kabine u frontu. Nije bilo nikakvih kablova već samo polužni sustav. Limići od svijeće dobro su mi poslužili za uvodnike na donjim sajlama od repnih zakrilaca. Tapacirung oko kabine urađen je od svučene izolacije žice na način da je zarezan po dužini i navučen kao na pravom. Dok sam radio bazu aviona cijelo me vrijeme mučio riging za koji sam znao da neće ići baš lako. Ima ga dosta a na repnim i krilnim površinama je različite debljine. Odluka je pala na tunju (najlon) debljine 0,20 za rep i 0,28 za krila. To je prema fotografijama odprilike to.
Iznenađuje i veličina same makete. Skoro može proći za 1/48, jer u prirodi nije bio velik avion. Znam da su u to vrijeme održavali zrakoplove ali ja sam ga zamislio ovakvog, dobro korištenog na kojem su svi učili, vježbali, letjeli i maksimalno ga koristili. Avion datira između 20-tih i 30-tih godina. Na njemu je potrebno postaviti uvodnik goriva i napraviti još dvije male korekcije na bojanju zatega. Hvala Vam na pažnji i evo sličica:
![](http://i238.photobucket.com/albums/ff148/iaranza/2a.jpg) |
|
Natrag na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu Ne možete izmijeniti vlastite poruke Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu Ne možete glasati u anketama foruma
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron
|