Otvoreni maketarski forum Forum Indeks

Mjesto za sve maketarske teme i dileme

FAQFAQ   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Grupe korisnikaGrupe korisnika   RegistracijaRegistracija   ProfilProfil   PrijavaPrijava 

Prijavi se za provjeru privatnih porukaPrijavi se za provjeru privatnih poruka   

PITANJA ZA AUTOMAKETARSTVO

Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> Automobili, motori i kamioni
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu  
Autor Poruka
Turbina

Član od: 03 Sij 2009
PorukaUpisano: Sri Sij 21, 2009 12:09 am    Naslov poruke: PITANJA ZA AUTOMAKETARSTVO Citiraj ovaj komentar

e ovako.Ipak sam se odlucio da pravim automakete.Naime neznam koji mi alat treba konkretno da napravim finu maketu.Vi se u to razumjete jer sam pocetnik automaketa Exclamation.Neznam zasta sluzi washanje za auto i kitovanje i jos mnogo toga oko alata molim pomoc.Trebao bi kupit maketu dodge viper 2005 cabrio Revell.Pa me interesuje jel dobra maketa auta jel fale neki djelovi u kutiji i tako. UNAPRJED HVALA Wink
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PowerPlant

Član od: 02 Svi 2007
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Sri Sij 21, 2009 12:20 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Za pocetak, molim te da ne pises iskljucivo velikim slovima i da pripazis gdje postas pitanja...premjestio sam ti ovu temu iz Build Off rubrike ovdje u "rasprave"...
Dalje, prouci malo rubrike po forumu jer puno je korisnih informacija vec na njemu, ali za pocetak ne brini o tehnikama tipa wash i sl...
Bitno je da imas malo finog brus papira, maketarske boje i ljepilo, dobar kist, eventualno nekakav putty (kit) te nekoliko maketarskih sprejeva za farbanje karoserije...