Otvoreni maketarski forum Forum Indeks


Mjesto za sve maketarske teme i dileme
 
 FAQFAQ   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Grupe korisnikaGrupe korisnika   RegistracijaRegistracija   ProfilProfil   PrijavaPrijava 

Prijavi se za provjeru privatnih porukaPrijavi se za provjeru privatnih poruka   

Nekoliko Kriegsmarine kapitalaca
Idi na stranicu Natrag  1, 2, 3  Naprijed
 
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> Brodovi i plovila
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu  
Autor Poruka
slider
Gost
PorukaUpisano: Čet Kol 28, 2008 10:23 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Josip Napisao/la:
Razmatrajuči ove makete došao sam do zaključka, da njemački konstruktori nisu baš mislili na protizrakoplovnu obranu, kada su smišljali ove brodove. Pogotovo lagani flakovi su nabacani gotovo nasumice pa me ni ne čudi, da nisu spasli Bismarcka.

Kakva bi bila realna ocjena njemačke protuzrakoplovne obrane u uporedbi sa recimo US Navy koja se ježila od lake artiljerije?

Josip


sjeti se Pearl harboura, pa Princea od wallesa.....
sve ovisi o kojem razdoblju rata pricas
u pocetku su svi imali jako losu protuavionsku zastitu...pa su neki naucili na tezi nacin ( ameri), a neki su naucili isto tako, ali nisu stigli ispravit ( Nijemci)
ako opcenito pogledas trendove, vidit ces da se nije prije rata previse polagalo na PA
Natrag na vrh
vedro
Gost
PorukaUpisano: Čet Kol 28, 2008 10:29 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Ni Ameri u početku nisu hajali za PZO (dovoljno je vidit slike Lexingtona, Saratoge i bojnih brodova pri 7. XII '41). Ali kasnije su skužili da pomorskih bitaka neće biti pa su sve brodove opremali sa PZO-om. Neke krstarice su i bile PZO krastarice (ili su prenamijenjene), a to su radili i britanci kad su vidili da njemačka flota i nema neku namjeru izlazit na Atlantik (nakon gubitka Graf Von Speea i Bismarcka).

http://www.uboat.net/allies/warships/photos/br/cl_hms_delhi_1942.jpg
http://www.naval-history.net/Photo06clCarlisle2NP.jpg
http://www.memorial-tours.org.uk/cl_hms_calcutta_prewar.jpg

Ako se ne varam, Tirpitz je samo pluta oko Norveške di je i iša k vragu.

Je, da su se odvijale prave pomorske bitke, bilo bi tote svega i na Atlantiku i na Pacifiku....ali Bog izmisli avione.....
Natrag na vrh
Alaska

Član od: 08 Svi 2007
Poruke: 450
Mjesto: Njemacka
PorukaUpisano: Čet Kol 28, 2008 12:21 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Jest, TIRPITZA su u Norveskoj, barem pro forma, stitili i flakovi i avioni Luftwaffe, ali otom potom. Jos je imao puno istih, ako se usporedi s nekim drugim brodovima, ali tko bi pogodio Lancastere s Tallboysima?
_________________
Sve sto plovi moje!
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Essex
Gost
PorukaUpisano: Čet Kol 28, 2008 2:46 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

S paluba YAMATA stršilo je 152 topova kal. 25 mm i 24 kal. 127 mm namijenjenih PZ obrani pa ga to isto nije spasilo. Svi ti topovi u njegovoj posljednjoj bitki uspili su srušit tek 10 američkih aviona. MUSASHI je u Sibujanskom moru srušija njih 18, prije nego je otiša na dno. U oba slučaja djelovanje japanske PZO je ocijenjeno sramotnim (MUSASHI je svojom žrtvom barem privuka na sebe sve američke avione, dopuštajući ostalim japanskim brodovima da se izvuku).
Od samih PZ topova mnogo važniji je njihov sustav za upravljanje vatrom. Kad se već ocjenjuje učinkovitost brodske PZO raznih mornarica, savjetujem da se to prvo uzme u obzir
Natrag na vrh
vedro
Gost
PorukaUpisano: Čet Kol 28, 2008 4:21 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

A ja se ne bih s tim složio - Yamato i Musashi su potopljeni '45., nekako virujem da je do te godine smišlnea neka taktika Wink
Natrag na vrh
Essex
Gost
PorukaUpisano: Čet Kol 28, 2008 4:43 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

26. listopada 1942. u pomorsko-zračnoj bitki kod otočja Santa Cruz američka mornarica je izgubila nosač aviona USS HORNET iako su ga branile četiri krstarice. U istoj bitki nosač USS ENTERPRISE je osta sačuvan premda ga je štitija samo jedan bojni brod - USS SOUTH DAKOTA. Sama je srušila 26 japanskih aviona i tom prilikom zadobila je jedan jedini pogodak 250 kg bombom u povišenu pramčanu 406 mm topovsku kulu ali je oklopna stijenka izdržala te nije bilo žrtava. Da nije bilo nje ENTERPRISE bi u ovom napadu najvjerojatnije bija doslovno rastrgan jer je admiral Nagumo na njega posla sve avione s kojima je raspolaga nakon šta je potopija HORNETA. Sam dokuči tajnu njenog uspjeha (nema veze s taktikom), a ja ću stavit malo njenih slika iako idemo pomalo u OT







Natrag na vrh
Alaska

Član od: 08 Svi 2007
Poruke: 450
Mjesto: Njemacka
PorukaUpisano: Čet Kol 28, 2008 6:13 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

I jos mala opaska kolegi Vedrom: Bitka kod Leyte (gdje je zaglavio MUSASHI) nije bila 1945., nego 1944.
_________________
Sve sto plovi moje!
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
ares212

Član od: 08 Lip 2008
Poruke: 378
PorukaUpisano: Čet Kol 28, 2008 8:21 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

ne znam ništa o tebi kolega alaska ali kao ti to sve znaš???
studirao povijest ili??
Confused Confused Confused
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
T34
Gost
PorukaUpisano: Čet Kol 28, 2008 8:47 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

ares212 Napisao/la:
ne znam ništa o tebi kolega alaska ali kao ti to sve znaš???
studirao povijest ili??
Confused Confused Confused


Ni ne trebaš znati sve o dotičnom članu.
Postovi istog su uvijek zanimljivi i točni.
Natrag na vrh
Josip

Član od: 25 Tra 2008
Poruke: 632
Mjesto: Ljubljana
PorukaUpisano: Pet Kol 29, 2008 8:50 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Ipak treba napomenuti, da je osnovni japanski protuzrakoplovni top od 25mm bio slabo oružje spore elevacije i brzine pucanja, sa nezgrapnom i slabo zaštičenom lafetom te mnogobrojnom posadom.
Isto tako Japancima je falio top kalibra 37 ili 40mm poput Boforsa.
A navođenje?
Ako nije bilo radara, nije bilo baš efikasno.

Josip
_________________
Live & let die
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Essex
Gost
PorukaUpisano: Pet Kol 29, 2008 2:34 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Trijada na kojoj je počivala američka brodska PZO u II. svj. ratu:

- 40 mm Bofors
- blizinski upaljač
- Mk37 i Mk51 firing directori

Amen, Japanci su počeli padati ka muhe.
40 mm Bofors smatra se najboljim mornaričkim PZ topom II. svj. rata. Ni Japanci ni Nijemci nisu imali nijedan takav brodski PZ top srednjeg kalibra: Japanci nisu imali nijedan top između spomenutog 25 mm i 127 mm, Nijemci su između 20 mm i 105 mm imali 37 mm, ali taj je bio poluautomatski. Ej, PZ top a poluautomatski!
Natrag na vrh
Josip

Član od: 25 Tra 2008
Poruke: 632
Mjesto: Ljubljana
PorukaUpisano: Pet Kol 29, 2008 3:05 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Mislim da su Italjani bili jedini osovinci sa 37mm avtomatskim oruđem na brodovima.

Josip
_________________
Live & let die
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Essex
Gost
PorukaUpisano: Pet Kol 29, 2008 3:24 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Rheinmetall-Borsig 3.7 cm/83 SK C/30


Natrag na vrh
Josip

Član od: 25 Tra 2008
Poruke: 632
Mjesto: Ljubljana
PorukaUpisano: Uto Ruj 16, 2008 9:46 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Ovakvi poluautomatski topovi su se nalazili i na Graf Speeu.
A kakav je to top koji Revell daje na krmu klasičnog Schnellbota?
Njemačka 37mm varianta Boforsa?

Josip
_________________
Live & let die
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Essex
Gost
PorukaUpisano: Uto Ruj 16, 2008 10:08 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Josip Napisao/la:
A kakav je to top koji Revell daje na krmu klasičnog Schnellbota?


Rheinmetal-Borsig 3.7 cm/69 M42. Identičan armijskom 3.7 cm Flak 36, samo s dužom cijevi. Dobar top

Josip Napisao/la:
Njemačka 37mm varianta Boforsa?


Ne. Njemačka inačica švedskog Bofors 40 mm/60 Model 1936 bila je 4 cm/56 Flak 28. Od 1944. dio naoružanja teških krstarica ADMIRAL HIPPER i PRINZ EUGEN, kao i kasnih tipova S-boota
Natrag na vrh
Pokaži ranije poruke:   
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> Brodovi i plovila Vremenska zona: EET (Europa)
Idi na stranicu Natrag  1, 2, 3  Naprijed
Stranica 2/3

 
Idi na:  
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu
Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu
Ne možete izmijeniti vlastite poruke
Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u anketama foruma


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron