

Mjesto za sve maketarske teme i dileme
|
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu |
Autor |
Poruka |
| Leo - zd
 | Član od: 16 Pro 2008 | Poruke: 2295 | Mjesto: Zadar |
|
Upisano: Uto Stu 08, 2022 7:02 pm Naslov poruke: P-51 i (ne)zatvaranje poklopaca glavnog stajnog trapa. |
|
|
Skoro pa sve rečeno u naslovu a ostaje dubioza ...
Dakle zanemarimo sastavnice jer u 48/72/144 svi uredno stavljaju poklopce glavnog stajnog trapa otvorene.
E sad kad gledam fotke ima i otvorenih ali i dosta zatvorenih...
I onda guglam, na stranu okrutni obračuni po raznim forumima između "otvorenih" i "zatvorenih" što je zapravo točno?
Guglao malo više i tek sad zbunjen jer negdje pročitao da se u mirovanju ostavljaju podignuti ali da s vremenom padne tlak sustava i poklopci se spuste.
Dakle koji je savjet za zrakoplov u mirovanju, "parkiran"?
E da
Zakrilca vidim na skoro svim slikama da su spuštena
A horizontalna kormila su u neutalnom položaju?
Zahvaljujem
PS nadam se da je ovo manje komplicirano od kupusarije ZC/DDG/BA 😁 |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| Lisec
 | Član od: 30 Lis 2008 | Poruke: 1177 | Mjesto: Zaprešić |
|
Upisano: Ned Stu 13, 2022 10:05 pm Naslov poruke: |
|
|
Odgovor je očit- oboje  _________________ Matija
http://mkgrunf.com/ |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| Slider
 | Član od: 09 Velj 2012 | Poruke: 4193 | |
|
Upisano: Sri Velj 15, 2023 6:29 pm Naslov poruke: Re: P-51 i (ne)zatvaranje poklopaca glavnog stajnog trapa. |
|
|
Leo - zd Napisao/la: |
A horizontalna kormila su u neutalnom položaju?
|
da na 99% aviona...jer su uravnotezena kontrautezima...to je fora koja je uzela maha a nema veze sa stvarnoscu kako avioni rade
kad ugasis motor i pustis palicu ona sama ''stane'' u neutralni polozaj..tako da kormila visine i eleroni nikad nisu off osim ako palica nije pomaknuta i fiksirana tako
plus, mustang ima i polugu kojom mores zakljucat palicu u neutralnom polozaju kaj znaci da eleroni i kormila ne lamataju tamo amo i potezanje te polluge je dio procedure gasenja i parkiranja aviona...na toj poluzi imas i ociju zakljucati sve osim repnog kotaca, za tegljenje
kaj je tice vrata kotaca- more i jedno i drugo, ali prema manualu postoji rucica kojom prebacujes kaj hoces- otvoreno zatvoreno i tu ima niz varijanti ovisno o polozaju rucice i kaj hoces....mustang ima dva hidraulicna sistema- jedan za elerone i landing gear, drugi za kocnice...tak da ak glavni ode, ipak imas kocnice za slijetanje
padanje tlaka u sustavu mi je malo off, kolko ja znam hidrauliku, ali tu se necu mijesat - uglavnom mores birat dal oces zaprta vrata ili ne...a ovo da sama padnu dole....s tim nek se bave oni koji oba elerona spuste  _________________ Izrada maketa po narudzbi
www.m2models.hr |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| Špicfajer
| Član od: 09 Pro 2009 | Poruke: 325 | Mjesto: Kastela,Croatia |
|
Upisano: Sub Velj 18, 2023 6:04 am Naslov poruke: |
|
|
U skoro svim ratnim slikama P-51B do K, poklopci podvozja su zatvoreni i 'flapsovi' su spušteni. Osim ako misliš napraviti P-51 u servisiranju,... : |
|
Natrag na vrh |
|
 |
| Leo - zd
 | Član od: 16 Pro 2008 | Poruke: 2295 | Mjesto: Zadar |
|
Upisano: Sub Velj 18, 2023 9:42 am Naslov poruke: |
|
|
Hvala svima , 😎 ne mislim više ništa 😁
Jer što sam mislio to sam i skupusio 😇, a tako ću opet kad se dohvatim ždrijebca 🤓
Ma kombinaciju spuštenih flapsova i zatvorenih poklopaca sam vidio na puno fotki a vidio da je večina proizvođača maketa to ignorirala a i otežala izvedbom flapsova u komadu sa krilom. |
|
Natrag na vrh |
|
 |
|
|
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu Ne možete izmijeniti vlastite poruke Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu Ne možete glasati u anketama foruma
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron
|