Otvoreni maketarski forum Forum Indeks


Mjesto za sve maketarske teme i dileme
 
 FAQFAQ   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Grupe korisnikaGrupe korisnika   RegistracijaRegistracija   ProfilProfil   PrijavaPrijava 

Prijavi se za provjeru privatnih porukaPrijavi se za provjeru privatnih poruka   

Lancia Delta Integrale HF 16V - Italeri 1/12
Idi na stranicu Natrag  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Naprijed
 
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> Automobili, motori, kamioni
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu  
Autor Poruka
Vedran

Član od: 05 Jul 2010
Poruke: 1489
Mjesto: Garica-Otok Krk
PorukaUpisano: Sub Stu 26, 2022 4:45 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

to-mek Napisao/la:
Uh, majstorski. Donja strana haube je baš interesantna, to je nešto na što baš i nisam obraćao pažnju na svojim maketama.


Da, koliko god da me ova maketa nije oduševila ipak je lijepo vidjeti detalje s donje strane, na 1/24 dosta proizvođača to preskoči pa onda i mi koji radimo.

Uglavnom...svi su dijelovi prelakirani prvim slojem 2k laka.





Zatim je sve to sušeno iznad radijatora 1 i pol dan kod nije bilo potpuno tvrdo.


Donja polovica haube će ostati pod tim jednim slojem laka, iako nije savršen tu bi bilo pretjerano zalijevati još jednim slojem.


Za razliku od te polovice svi ostali dijelovi su brušeni 2000 gridom.
Na nekim se slikama vide odsjaji laka pa se lijepo može predočiti koliko se grbavost i ovako tankih decala vidi kroz lak - negdje izgleda kao silvering, ali to je zapravo taj odsjaj kojeg sam htio prikazati, a nisam išao brusiti do kraja od straha da ne probijem kroz lak. Bez obzira na pažnju ipak sam probio na 18 mjesta, ali nigdje strašno i svugdje u obliku točkice na oštrim rubovima - najvažnije je da nigdje nisam probio do zlatnog Martini ruba kojeg bi bilo teško replicirati bojom.

Na ovu podlogu sad slijedi još jedan završni sloj 2K laka.



















Špricao sam i Michelin logo na sve 4 gume s obje strane. Nije savršeno ali mislim da ni u stvarnosti nije bilo, a ostalo ću kamuflirati weatheringom - sve je bolje od decala na gumu.


Na slijedećoj se slici vide vanjska i unutarnja strana gume. Samo sam se s vanjske strane potrudio pobrusiti velika odlivena Michelin slova jer bodu u oči, a iznutra sam ih ipak ostavio špricajući logo na suprotnu stranu:


Pobrušene su i crte kalupa:


Kako više ne treba lakirati krovnu ventilaciju ona je složena. Nisam išao na neki tanki sloj laka jer je i ona prava bila malo sfušana od fiberglasa i sa zakovicama zalivenim pod bojom.







Dodani su Lancia Martini decali na oba stakla:
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Low
Gazda
Član od: 16 Ožu 2006
Poruke: 5141
PorukaUpisano: Sub Stu 26, 2022 5:51 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

A zasto lakiras jedan sloj pa brusis, pa lakiras drugi?
Kako je to razlicito od 2 sloja laka pa brusenje?
_________________
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
Vedran

Član od: 05 Jul 2010
Poruke: 1489
Mjesto: Garica-Otok Krk
PorukaUpisano: Sub Stu 26, 2022 7:10 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Low Napisao/la:
A zasto lakiras jedan sloj pa brusis, pa lakiras drugi?
Kako je to razlicito od 2 sloja laka pa brusenje?


Brusim nakon prvog sloja laka da smanjim grbavost decala kroz lak.
Tek onda drugi sloj laka kojeg cu isto tu i tamo brusiti i polirati ali mi je onda jednostavnije krenuti sa 4000, pa na više. Negdje gdje je dobra situacija znam poceti i sa 8000 tek toliko da zagladim.
Kad bih išao brusiti nakon oba sloja bilo bi mi teže skinuti ogrebotine od 2000 papira, a i svejedno mislim da bih negdje probio - negdje na rubu, a onda to opet treba nekako popraviti.
Ne bihg isao u velika brusenja sa finijim granulacijama jer onda nikad kraja - 2000 je taman.
Tako da mi ovo odvojeno lakiranje sa grubim brusenjem dođe i kao neko osiguranje i prostor za popravak grešaka te onda taj drugi lak ne moram puno skidati.
Lak volim i razrijediti tako da ova procedura služi i kako ne bih morao zalijevati debeo sloj koji bi curio.
Ovo sam vec probao na 2 makete i OK mi ispadne, lak mi ispadne ravniji i s manje stresa.
Isto tako, koliko god da je Mobihel 2k lak blag prema decalima, ipak ih ne volim obilato zalijevati.
Ovo je moje mišljenje kad su u pitanju makete s puno decala, iako vjerujem da ima i jednostavnijih rjesenja, a pogotovo ako je rijec o civilnom autu bez sponzora.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
to-mek

Član od: 21 Ožu 2008
Poruke: 688
Mjesto: Krušljevo Selo, Oroslavje
PorukaUpisano: Ned Pro 04, 2022 11:41 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Mislim da je taj postupak s brušenjem između dva sloja brži. Ja nakon lakiranja krenem brusiti s 1500 i treba mi cijela vječnost da maknem ogrebotine, pa neke i ostanu. Kad bi nakon brušenja s 1500 stavio drugi sloj laka bio bi brži jer su rubovi decala maknuti prvim brušenjem. Kod te procedure me jedino strah da ne izgubim panele što mi se već i sad dešava.

Ne znam kako je kod Mobihela, ali kod Zero 2K laka se vidi ako probiješ gornji sloj tj. gornji sloj nije stopljen s donjim.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
mac.airbrush

Član od: 31 Lis 2010
Poruke: 493
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Ned Pro 04, 2022 4:25 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Vedran Napisao/la:
Low Napisao/la:
A zasto lakiras jedan sloj pa brusis, pa lakiras drugi?
Kako je to razlicito od 2 sloja laka pa brusenje?


Brusim nakon prvog sloja laka da smanjim grbavost decala kroz lak.
Tek onda drugi sloj laka kojeg cu isto tu i tamo brusiti i polirati ali mi je onda jednostavnije krenuti sa 4000, pa na više. Negdje gdje je dobra situacija znam poceti i sa 8000 tek toliko da zagladim.
Kad bih išao brusiti nakon oba sloja bilo bi mi teže skinuti ogrebotine od 2000 papira, a i svejedno mislim da bih negdje probio - negdje na rubu, a onda to opet treba nekako popraviti.
Ne bihg isao u velika brusenja sa finijim granulacijama jer onda nikad kraja - 2000 je taman.
Tako da mi ovo odvojeno lakiranje sa grubim brusenjem dođe i kao neko osiguranje i prostor za popravak grešaka te onda taj drugi lak ne moram puno skidati.
Lak volim i razrijediti tako da ova procedura služi i kako ne bih morao zalijevati debeo sloj koji bi curio.
Ovo sam vec probao na 2 makete i OK mi ispadne, lak mi ispadne ravniji i s manje stresa.
Isto tako, koliko god da je Mobihel 2k lak blag prema decalima, ipak ih ne volim obilato zalijevati.
Ovo je moje mišljenje kad su u pitanju makete s puno decala, iako vjerujem da ima i jednostavnijih rjesenja, a pogotovo ako je rijec o civilnom autu bez sponzora.


rijeđi lak lakše zacuri,više razređivača vča mogučnost da nagrize decale !!!
_________________
nema toga od trsta do graza što ima kod maca
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail Posjeti web-site
Vedran

Član od: 05 Jul 2010
Poruke: 1489
Mjesto: Garica-Otok Krk
PorukaUpisano: Sri Pro 07, 2022 4:29 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Završeno je lakiranje i prateći poslovi na maketi. Nakon prošlog posta slijedio je drugi sloj 2k laka koji je prošao bez većih problema ali ne savršeno svugdje. Prednji branik je ispao savršen - bijele dijelove uopće nisam morao brusiti, jedino crni dio koji je brušen s 4000 i lagano poliran da ostane semigloss. Isto sam napravio i na stražnjem braniku koji je također semiglos dok je sjajni crni okvir izmežu šajbe i haube brušen sa 6000 i 8000 i također samo lagano poliran. Full sjajna crna boja mi je djelovala nerealno.
Na gornjem dijelu haube također nije bilo prašine ali sam svejedno sve izravnao počevši s 5000 pa polirao do kraja.
Ni na bodyu nije bilo problema s prašinom u laku (očito sam našao sistem kako smanjiti njen rizik) ali je bilo grbavosti kao i malo narančine kore na nekim mjestima pa je bilo i više brušenja i poliranja.
Na kraju je sav lak dvaput tretiran i s voskom koji riješi najupornije i najfinije ogrebotine.
Na nekim se mjestima malo vide rubovi decala, ali to je očito reakcija decala s prvim slojem laka - ništa strašno, a možda ću i malo upraljati maketu.
Nakon poslova oko laka krenuo sam i sa nekim sastavljanjima pa je tako prednji kraj složen, kao i vrata osim prozora i retrovizora. Na bodyu je bilo jako puno maskiranja svih obruba vratiju i prozora kao i bojanje cijele unutrašnjosti u antracit te donjeg dijela krova u aluminij.
Sad moram biti pažljiv pošto se ovi crni rubovi ne drže dobro za 2k lak. Crni surfacer sam rijedio sa nitrom da barem malo zagrize, ali svejedno je lak dosta imun.








































































Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
su27rules

Član od: 13 Pro 2006
Poruke: 5740
Mjesto: Split
PorukaUpisano: Sri Pro 07, 2022 7:28 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Prekrasno!! Ove unutrašnje obloge vrata su iste kao original,bravo. Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool
_________________
Davor
MAK Reoplan - Split
You can never have enough Flankers!!
https://www.whatifmodellers.com/index.php?topic=47754.0

https://www.facebook.com/groups/397878543718795/
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Low
Gazda
Član od: 16 Ožu 2006
Poruke: 5141
PorukaUpisano: Sri Pro 07, 2022 9:01 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Ne znam kad bih se natjerao toliko maskirati i čačkati po lakiranoj i praktički završenoj maketi
Super Smile
_________________
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
Grega X

Član od: 09 Stu 2005
Poruke: 1050
PorukaUpisano: Pon Pro 12, 2022 1:21 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Brutalno dobro! UAU!
_________________
http://xairscalemodels.blogspot.si/
https://www.facebook.com/Xscalemodel
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail MSN Messenger
Vedran

Član od: 05 Jul 2010
Poruke: 1489
Mjesto: Garica-Otok Krk
PorukaUpisano: Pon Pro 12, 2022 4:08 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Hvala svima!

Završio sam sa svime s čime sam mogao. Još čekam KMP da izbace sjedalo/a, a na kotačima se radi.
Tako da će vjerojatno sad svi gotovi dijelovi u kutije i čekati nastavak.

Bez obzira na čekanje sjedala završio sam kopče pojaseva i nabavio materijale za njihove trake. Ovo je kombinacija svega i svačega...Kopče su Reji i Italeri, a vrpce će na kraju biti Češke Taffeta od 6mm. Reji u PE setu daje trake u 3 boje ali smiješne dužine. Iako su prekratke sviđao mi se izgled njihove trakice koja je široka točno 6mm (što odgovara pravim 3" pojasevima). Guglajući sam našao da je to neka Češka Taffeta vrpca pa sam je naručio - sad je imam 10m ako nekome treba. Uzeo sam i istu takvu žutu za dijelove pojaseva preko nogu.
Uže vrpce od 4mm za između i preko nogu nisam pronašao nigdje a da poštarina nije prevelika, tako da ću možda koristiti neku od 5mm vrpci koje imam.
Ili ako netko ima metar crvene vrpce od 4mm neka mi se javi.
Što se PE dijelova raznih kopči tiče ni Reji ni Italeri nisu savršene - ja samo neznam u kakve slike ti ljudi gledaju dok ih crtaju u Cadu. Ove Rejieve za preko ramena su prevelike i izgledom ne sliče na niti jedne postojeće:





Na kraju sam odlučio iskoristiti Italerieve kojima sam savio rubove iako nisu tako predviđene, ali su veličinom puno bliže:




A evo i ostatka kopči:




Slijedeće Italerieve kopče sam bušio (i nadogradio) jer naravno nemaju rupice:









Za mehanizam kopči sam iskoristio Italeriev plastični dio kojem sam dodao detalje. Urezao razne linije i duguljaste rupice za kopče te dodao jedan kružić od stirena ispod.


Ovdje se vidi koliko su PE alternative prevelike...apsurdno:


Usporedba vrpci:









Na kraju su sve kopče pojaseva obojane u razne nijanse alclada jer mi se nije sviđao izgled golih PE dijelova koji su uz to bili i brušeni sa raznih strana nakon skidanja s lima:






Na gornji dio poklopca motora su dodane modificirane D.A.B 3D kopče (1/18 verzija).


Donji dio je malo uprljan:


Na vrata su zalijepljena stakla, kvake i retrovizori. Nisam sretan s Italerievim rješenjem montaže prozirnih dijelova jer se drže samo pomoću ljepila, odnosno nema nijednog utora ili nečeg sličnog gdje bi bolje legli. Udubljeni prostori gdje ti prozirni dijelovi moraju leći su svi malo preveliki pa se svi dijelovi prilikom lijepljenja miču gore-dolje-lijevo-desno po 0,5-1mm. Isto je i na stražnjoj šajbi. Prednja šajba legne nešto bolje. Uglavnom sam koristio 2k epoxy i Colle CA spori (koji ne magli) nakon što sam skužio da Patex Total ne lovi baš dobro na Gunze crnu.





Jedan maketar me upozorio kako misli da je skid plate bio plave boje što se jedva vidi na nekoliko slika pa sam ga odlučio prebojati u plavo i nanovo uprljati:



Zalijepljena je i većina dijelova po karoseriji. Oni dijelovi koji su jako lomljivi i smetaju će doći tek na kraju:
Žmigavci, isklop/aktivator gumb, pločica koja drži šajbu:


Pante i kopča brave:


Integrale logo:


Kvake:


Logotipovi, kvaka, D.A.B kopče, čep stražnjeg brisača (kojeg rally verzija nema):




Druga kvaka i neki sitni dio:


Lampice za čitanje:


Unutarnji dio krovne ventilacije:


Unutarnji paneli vratiju i lampice:


Oko otvora haube je dodano svašta:
šiljci za kopče poklopca
razni šarafi i riveti
kopča šipke poklopca
neki distanceri poklopca
spužvena brtva na prednjem dijelu (korištena 3M 1mm samoljepljiva spužvica - inače se koristi za svjetlosne brtve na fotoaparatima),
cijevi vatrogasnog sustava motora + još malo ožičenja
wastegate turba








I jedna zajednička slika, gdje sam ipak zaboravio staviti prednji branik/masku:
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
su27rules

Član od: 13 Pro 2006
Poruke: 5740
Mjesto: Split
PorukaUpisano: Pon Pro 12, 2022 7:12 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Bravo!! Klanjanje Klanjanje
_________________
Davor
MAK Reoplan - Split
You can never have enough Flankers!!
https://www.whatifmodellers.com/index.php?topic=47754.0

https://www.facebook.com/groups/397878543718795/
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PowerPlant

Član od: 02 Svi 2007
Poruke: 3202
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Pon Pro 12, 2022 8:06 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Nevidjeno! Cak sam si dao truda na internetu potraziti nesto ravno ovome.
Nema.
Nigdje.
Cool
_________________
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Doodeck

Član od: 05 Pro 2009
Poruke: 709
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Pon Pro 12, 2022 11:26 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Ubijanje svih u pojam level 1000000
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Bastardo

Član od: 18 Lis 2005
Poruke: 1386
Mjesto: Celje
PorukaUpisano: Uto Pro 13, 2022 3:55 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Vedran Napisao/la:
...Nisam sretan s Italerievim rješenjem montaže prozirnih dijelova jer se drže samo pomoću ljepila, odnosno nema nijednog utora ili nečeg sličnog gdje bi bolje legli..

Kod njih svaki put dobijem osećaj da makete dizajniraju ljudi koji u životu nisu složili ni jednu maketu... Shitaleri...

A tvoj rad je nešto što se ne vidi svaki dan... Divota.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
to-mek

Član od: 21 Ožu 2008
Poruke: 688
Mjesto: Krušljevo Selo, Oroslavje
PorukaUpisano: Pet Pro 16, 2022 10:11 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Nevjerojatna količina detalja kojoj je vjerojatno prethodilo puno planiranja. Sviđaju mi se vrata jer me bilo strah da debela stakla ne pokvare dojam, a na kraju stakla ne bi ni skužio da nisi napisao.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
Pokaži ranije poruke:   
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> Automobili, motori, kamioni Vremenska zona: EET (Europa)
Idi na stranicu Natrag  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Naprijed
Stranica 9/12

 
Idi na:  
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu
Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu
Ne možete izmijeniti vlastite poruke
Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u anketama foruma


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron