Otvoreni maketarski forum Forum Indeks


Mjesto za sve maketarske teme i dileme
 
 FAQFAQ   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Grupe korisnikaGrupe korisnika   RegistracijaRegistracija   ProfilProfil   PrijavaPrijava 

Prijavi se za provjeru privatnih porukaPrijavi se za provjeru privatnih poruka   

Perešinov MiG-21R 26112
Idi na stranicu Natrag  1, 2, 3
 
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> - od 1991. na dalje
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu  
Autor Poruka
Thundercat

Član od: 13 Tra 2007
Poruke: 1806
Mjesto: Hirvatistan
PorukaUpisano: Ned Jul 03, 2011 3:42 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

prelude Napisao/la:
Do tada, onaj tko bude pošao u Zeltweg neka mi nikako ne zaboravi "pic-nuti" i krila odozdola, da vidimo kakva je situacija (bila) s evid. brojem (112) tamo, a ne bi bilo loše napraviti i temeljiti walk-around radi postojećih stensila ...


Na krilu sa donje strane je broj 112 prebojan isto kao i na trupu, a sa gornje strane je uredno ostavljen. Također tankovi pod krilima imaju naznačene crne brojeve 112 sa obje strane.
_________________
Thundercat

Plastiku akbar!

Ne isplati se..

Regional A-4, F-104 & IDF Group Builds
Još nekakvi Spitfajeri, Meseri, Kingcobre, MiG-29, Jak-1 i tak...
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
tiger
Gost
PorukaUpisano: Uto Jul 05, 2011 9:34 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar































































Natrag na vrh
potez XXV

Član od: 03 Svi 2006
Poruke: 845
PorukaUpisano: Uto Jul 05, 2011 11:42 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Jesu oni to pustali motor u rad ili je normalno da curi ispod motora i nakon 20 godina?

I kakva je ono folija/plastika na spoju rezervara/grbe i vertikalca?

Hvala
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
SZVO

Član od: 07 Pro 2005
Poruke: 1052
Mjesto: Slavonski Brod/Zagreb
PorukaUpisano: Uto Jul 05, 2011 5:35 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Mislim da nisu zapustali motor. Onas folija je korozija koliko sam ja mogao zakljuciti na licu mjesta Sad
_________________
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
potez XXV

Član od: 03 Svi 2006
Poruke: 845
PorukaUpisano: Čet Lis 13, 2011 11:48 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Par pitanja vezanih uz ovaj mig:

1. Dielektricni panel/poklopac (oznacen na slici sa 1) i "jos jedan panel/poklopac" ( oznacen na slici sa 2) zaokruzeni na nacrtu.
Ne mogu ih uociti na dostupnim fotkama na ovom migu, znam da su neki R-ovi ovaj dielektricni panel/poklopac imali (karakteristicna zelena boja), a neki su dielektrik zamjenili Al klasicnim panelom/poklopcem.
Ovih panela/poklopaca uopce nema na ovom migu ili su teze uocljivi na fotkama? Ima netko ostru fotku ovog dijela?







2. Ovaj mig nije imao montiran periskop ali je imao postolje za montazu na poklopcu kabine. Tocno?



3. Da li neki od poklopaca fale na migu, tipa poklopci vijaka sta drze nosace (pylone), ovaj poklopac tanka goriva/grbe (gornja slika u pitanju 2.) ili to tako normalno izgleda?



Inace zanimljivo je da je mig totalno lisen opreme za izvidanje - nema u kokpitu panela sa upravljackom elektronikom (za spremnike sa foto, radio , itd... opremom) i kanalice za el. vodove koji vode do samog spremnika (koji na ovaj mig nije ni montiran).



Hvala
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
TangoHotel

Član od: 10 Velj 2006
Poruke: 291
Mjesto: Pl.Qu. 66177/14Ost
PorukaUpisano: Sub Lis 15, 2011 10:33 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Možda mogu ja dati par odgovora:

1) Perešinov MiG-21, evidencijskog broja 26112, je poslijednji od 12 komada MiG-21R koji je isporučen RV i PVO-u. Konkretno, isporučen je 24.04.1970 zajedno sa još tri istovjetna primjerka. Nosi tvornički broj 94R1906 (verzija 94R, serija 19, šesti avion u seriji), te je vjerovatno proizveden 1969. godine. Prema tim podacima pripada tzv. srednjoj fazi proizvodnje MiG-a 21R koja je trajala od 1966. do 1971. godine. Glavne karakteristike te srednje faze proizvodnje su upravo one koje si naveo - nedostatak dielektrika/poklopaca i nedostatak TS-27AMSh periskopa, te još i davač napadnog kuta na lijevoj strani.



2)Periskop je postao standardan u kasnoj fazi proizvodnje i retrogradno je ugrađivan na zrakoplove iz rane i srednje faze. Da li je ovo na fotki vidljiva svojevrsna priprema za montažu ili slično, neznam. Možda ima tko bolju fotku izbliza.
3) Očito je da neki poklopci fale. Netko si je valjda uzeo koji suvenir, ali moram naglasiti da iako tu i tamo neki poklopci fale, ovaj MiG izgleda skoro kao da je jučer sletio u Klagenfurt - za razliku od onih naših u ZB Pleso!
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Airbus89

Član od: 02 Velj 2011
Poruke: 293
Mjesto: Dubrovnik/Bec
PorukaUpisano: Pon Lis 17, 2011 11:25 am    Naslov poruke: Mig21R u zeltweg Citiraj ovaj komentar

Pozdrav,
kako sam jucer bio u Zeltwegu, da se i ja ukljucim. Sljedece stvari mi jos nisu potpuno jasne.Ovo su samo moja razmisljanja, na ovom forumu ima ljudi koji se vise razumiju u mig pa neka me isprave:

1. Panel sa upravljackom elektronikom

Ocito ga vise nema. Moze li biti da ga nije ni bilo, buduci da je Peresin u klagenfurt sletio bez izvidjackog kontejnera. Mene buni slika sa panoa u Zeltwegu koja pokazue sliku sljetanja Peresina u Klagenfurtu, a povise te slike je slika kokpita koji sadrzi kontrolni panel za kontejner tipa D (jedino boja nije ista, ali to opet ovisi a fotografiji) Jedino sto mi ta slika lici na sliku u ceskoj knjizi 4+

2.periskop
Meni izgleda kao da postoji vec rupa u staklu koja je pokrivena sa poklopcem, kao da je periskop izgradjen, ili je tek bilo predvidjeno da ga se montira


3. broj na krilu
Na gornjem je definitivno ostao, a ispod krila je prefarban, na nekim mjestima je broj ponovo izbio


4. boja
ovdje je vec bilo diskusije o tome. Meni u prirodi izgleda kao mjesavina srebrne i sive (mislim da je doslo do oksidacije bezbojnog laka da bi vise bacalo na zuto)
na ovoj fotografiji je na jednom mjestu ostrugana boja pa se moze usporediti boja sa prirodnim metalom


5. boja kojom su prespricani brojevi
da li je to mozda boja kojom su farbani bis-evi?

eto to su samo neka moja razmisljanja. jos slika na:
http://www.maketarstvo.net/forum/viewtopic.php?t=20500
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
topalovicdj

Član od: 04 Velj 2010
Poruke: 39
Mjesto: Beograd
PorukaUpisano: Čet Lis 20, 2011 9:58 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

TangoHotel Napisao/la:
Možda mogu ja dati par odgovora:

1) Perešinov MiG-21, evidencijskog broja 26112, je poslijednji od 12 komada MiG-21R koji je isporučen RV i PVO-u. Konkretno, isporučen je 24.04.1970 zajedno sa još tri istovjetna primjerka. Nosi tvornički broj 94R1906 (verzija 94R, serija 19, šesti avion u seriji), te je vjerovatno proizveden 1969. godine. Prema tim podacima pripada tzv. srednjoj fazi proizvodnje MiG-a 21R koja je trajala od 1966. do 1971. godine. Glavne karakteristike te srednje faze proizvodnje su upravo one koje si naveo - nedostatak dielektrika/poklopaca i nedostatak TS-27AMSh periskopa, te još i davač napadnog kuta na lijevoj strani.



2)Periskop je postao standardan u kasnoj fazi proizvodnje i retrogradno je ugrađivan na zrakoplove iz rane i srednje faze. Da li je ovo na fotki vidljiva svojevrsna priprema za montažu ili slično, neznam. Možda ima tko bolju fotku izbliza.
3) Očito je da neki poklopci fale. Netko si je valjda uzeo koji suvenir, ali moram naglasiti da iako tu i tamo neki poklopci fale, ovaj MiG izgleda skoro kao da je jučer sletio u Klagenfurt - za razliku od onih naših u ZB Pleso!

Sve ok ali mislim da je isporucen 24 07 1970 kao i 109,110 i 111
pozdrav Djordje
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
potez XXV

Član od: 03 Svi 2006
Poruke: 845
PorukaUpisano: Ned Lip 30, 2013 3:56 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Evo ga, izgleda da je tocno ono sto je Werner P. rekao:

Citat:
Ich war in diesem Jahr noch nicht im Museum in Zeltweg, darum habe ich einen Freund in Zeltweg eine E- Mail geschrieben.
Er hat mir heute geanwortet, dass die MiG noch in Zeltweg steht. Leider ist sie mit Tarnnetzen ganz verdeckt und soll auch zerlegt werden und aus der Ausstellung genommen werden, da sie nicht in die österreichische Militärgeschichte passt. Wo die MiG später einmal stehen wird und ob man sie dann auch anschauen kann weiss er leider auch nicht.

Mit freundlichen Grüßen
Werner


Sto ce biti s njim u buducnosti nisam se raspitivao, ali vjerovatno ce biti bolje tretiran nego Osvetnik:

Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
werewolf

Član od: 21 Velj 2008
Poruke: 666
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Ned Lip 30, 2013 10:51 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

To smo se provukli pored ormara Rolling Eyes , ja sam slikao na foto stapu preko ormara Twisted Evil








_________________
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku AIM Yahoo Messenger MSN Messenger
potez XXV

Član od: 03 Svi 2006
Poruke: 845
PorukaUpisano: Pon Jul 01, 2013 12:48 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Izgleda da se jos neko provukao izmedu, jer na vasim fotkama nema ove karte na konusu (a ja je nisam dirao).

Zbilja steta, mogli su ga izvuc vanka ispred muzeja kao i njegova "susjeda" iz 2011. Ocito im nije dovoljno interesantan ili ga cuvaju, kako ono, kao zjenicu oka svog Smile .

Pokrili su ga kartonom, iako je pod krovom, pitot-prandtl cijev zastitili bocom, a nas/a Vojni muzej ili Vojska (pod cijim god je nadzorom Osvetnik) se onako macehinski odnosi prema Osvetniku Dubrovnika koji, rekao bih, ima cak vece vojno-povijesno znacenje.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
hornet

Član od: 17 Lis 2005
Poruke: 1966
PorukaUpisano: Pon Lip 01, 2015 2:31 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

ne znam jel ova fotka bila


Foto je sa tango6 portala povodom nedavno promocije nove knjige o 117. LAP-u
_________________
10 dalmatinskih zapovjedi:
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
ozzie

Član od: 19 Sij 2006
Poruke: 285
Mjesto: izvan RH
PorukaUpisano: Sri Svi 04, 2022 10:21 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

oprostite što dižem temu iz mrtvih....
nisam vidio ovu fotku 112-ce ranije. Očigledno fotka je prije remonta i zrakoplov je u boji aluminijuma. od interesa je reecee pod i cijev za kablove koja je montirana na ovoj fotki. Perešin je sletio bez kontejnera i bez cijevi za kablove. Ovo sve postavlja pitanje: kakva je njegova zadaća bila? Vizualno izvidjanje? Čudi da je JRV i PZO degradirala po pitanju izvidjanja, ili je ta uloga već bila prebačena na orlove? pronašao sam hrpu fotki na Večernjem listu i jasno se vidi razlika u boji, naročito s doljnje strane krila koja je prljava i ne baš sjajna kao trup i gornji dio krila, što me nuka da pomislim kako krila nisu ni bila prešpricana odozdo sa prozirnim lakom... (točno, taj prozirni lak vremenom żuti)
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
Pokaži ranije poruke:   
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> - od 1991. na dalje Vremenska zona: EET (Europa)
Idi na stranicu Natrag  1, 2, 3
Stranica 3/3

 
Idi na:  
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu
Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu
Ne možete izmijeniti vlastite poruke
Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u anketama foruma


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron