Otvoreni maketarski forum Forum Indeks


Mjesto za sve maketarske teme i dileme
 
 FAQFAQ   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Grupe korisnikaGrupe korisnika   RegistracijaRegistracija   ProfilProfil   PrijavaPrijava 

Prijavi se za provjeru privatnih porukaPrijavi se za provjeru privatnih poruka   

Oboreni nad Jugoslavijom

 
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> - od 1941. do 1945.
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu  
Autor Poruka
Zoran Petek

Član od: 09 Sij 2016
Poruke: 192
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Pon Ruj 11, 2017 8:10 pm    Naslov poruke: Oboreni nad Jugoslavijom Citiraj ovaj komentar

Čini mi se da ovih nema na listama, a i nadopune bi dobro došle.

19.10.1943. Marauder Mk.I 14 Sqn RAF (FK127) pao kod Palagruže.

Ne viđaju se baš često. Spitfire iz 126 Sqn RAF.
16.12.1943. Nestala 2 Spitfirea, navodno 'nad Jugoslavijom', vjerojatno nad Jadranom, možda zbog sudara. Zapovjednik 286 Winga RAF Wg/Cdr E.N. Woods DFC (Spitfire Vc JK643) i zapovjednik 126 Sqn RAF Kenneth Barry Lempriere Debenham (MA905) poletjeli iz Grottaglie na svoju ruku na dojavu izviđača, koji je tražio oborene pilote kod albanske obale, o nekoliko Bf 109. Nikad više nisu viđeni.
16.1.1944. "Na Umcu (na putu Prokuplje — Kuršumlija) 3. južnomoravska NO brigada iz zasede napala 12 kamiona sa bugarskim vojnicima. Poginulo je preko 30 vojnika a zapaljena su 3 kamiona. Ostali vojnici su se spasli bekstvom za Prokuplje. Oboren je jedan bugarski izviđački avion."-iz kronologije NOR-a.
8.2.1944. Kod sela Bajčinca blizu Prokuplja u borbi protiv partizana oboren je jedan bugarski avion.
29.3.1944. Talijanska 102° Gruppo (Re.2002) napala je Dubrovnik. Jedan Re.2002 (208a Squa, pilot narednik Banfi) nakon napada pao u more.
19.5.1944. Kod Vlasotinaca 7. srpska NO brigada oborila jedan (bugarski) avion, "u kome su poginula 2 avijatičara".
31.7.1944. U dolini Morave kod Vranja oboren je 1 bugarski avion a 1 je oštećen.
13.8.1944. U Srbiji partizani oborili 2 bugarska aviona.
17.8.1944. U Srbiji partizani oborili 2 bugarska aviona.
22/23.8.1944. Nestao, vjerojatno nad Jugoslavijom, jedan B-25 iz 337 AP DD, 5 GvAD DD, VVS ADD.
27/28.8.1944. Misije 5 GvAD DD (pomoć partizanima) tu noć su od Dragatuša (Slovenija) do Bojnika (Srbija).
Na području rijeka Sava-Dunav 12 puta napadnut B-25 (gard.por. Gusev) iz 337 AP DD, 5 GvAD DD. Vratio se.
Na području rijeka Sava-Dunav napadnut od dva lovca B-25 (gard.st.por. Mancivetov) iz 14 GvAD DD, 5 GvAP DD. Vratio se.
Posada B-25 iz 337 AP DD uočila jedan oboren avion u 22.30 sati na području rijeka Sava-Dunav, vjerojatno B-25 iz 337 AP DD koji se zadnji put javio u 21.43 ("Prešao rijeku br.1" - Dunav). Trebalo bi provjeriti da li IV./NJG 6, bazirana u Vojvodini, nešto obara te noći.
9.9.1944. Tri bugarska Bf 109G (3/6 orliak), na savezničkoj strani, izviđaju i napadaju aerodrom Niš. Uništili na tlu 6 aviona, ali je oboren jedan Bf 109G (ppor. Cvetkov).
10.9.1944. Pao je nakon misije u Jugoslaviji, ali u Rumunjskoj, B-25 (vjerojatno B-25D) (...597), 337 AP DD, 5 GvAD DD.
20.9.1944. 861 BAP, 244 BAD, 17 VA. Bostoni 244 BAD bombardiraju željezničke kompozicije (65 letova) kod stanica Žarče, Raška, Mitrovica i Priština. Prate ih Jakovi iz 288 IAD, ali nema protivnika u zraku. PZO sa zemlje je jaka i oboren je 1 Boston 861 BAP, 27 primilo 2-40 pogodaka, a 6 mora na remont.
22.9.1944. 861 BAP, 244 BAD, 17 VA. 244 BAD bombardira željeznice na Kosovu. Oboren Boston 861 BAP, balisti zarobili posadu.
Isti dan bugarski Bf 109G 6. puka (6 polk) tamo napadaju vlak. Oboren jedan Bf 109 (ppor. Sotirov).
5.10.1944. 861 BAP, 244 BAD, 17 VA. 244 BAD bombardira željezničke stanice Donji Milanovac i Niš. Vatrom sa zemlje oboren jedan Boston 861 BAP, a oštećeno 13 iz 449 BAP. Mjasnikov iz 449 BAP jedva se vratio u bazu iz napada na Niš.
Isti dan bugarski Bf 109G 6. puka podržavaju bugarsku pješadiju u Srbiji i prilikom napada na artiljeriju oboren je jedan Bf 109G (Bočev).
8.10.1944. U Srbiji oboren jedan Jak-9 17 VA. Taj dan lete Jakovi 288 IAD, Grupe Vitruk i 48 ORAP.
14.10.1944. Grupa Vitruk (Jak, 236 IAD) obara jedan Bf 109 (kod Bežanije, Zemuna i Beograda).
Isti dan oboren jedan Iljušin Il-2 189 ShAD, od 29 koji napadaju Mramor i Prokuplje.
14.10.1944. Lovci La-5 279 IAD, 5 VA, prate 45 Il-2 u napadu na aerodrom "Beograd" i prijavljuju uništavanje Fw 190 i 2 He 111. Osim toga, u 4 odvojene bitke navodno je oboreno 4xFw 190, 4xJu 87 i 2xBf 109.
18.10.1944. Jakovi Jak-9 288 IAD izviđaju kod Prištine i obaraju jedan Ju 88.
20.10.1944. Oboren jedan Il-2 (Beograd ili okolica), gotovo sigurno 306 ShAD, 10 ShAK.
31.10.1944. Oboren jedan Jak-9 288 IAD (prate 189 ShAD kod Prištine i Podujeva).
Sjevernije, 295 IAD (10xLa-5) na aerodromima Zemun i Borovo uništava 4 aviona.
3.11.1944. Bugarski avioni napadaju prometnice Veles-Skopje-Kačanik. Oborena bugarska Ju 87D (1/2 orliak) od njemačkih Fw 190.
12.11.1944. Spitfirei 94 Sqn RAF greškom obaraju jedan bugarski Bf 109G nad dolinom vardara.
14.11.1944. Oboren jedan Jak-1 10 ShAK, 17 VA, na području Sombor-Batina-Apatin.
16.11.1944. Oboren jedan Boston 244 BAD (napadaju Čačak, Kraljevo, Užice).
19.11.1944. U napadu bugarskih Bf 109 (2/6 orliak) na prištinski aerodrom oboren ppor. Spaso Konstantinov.
20.11.1944. Kod Batine oborena 2 Il-2 306 ShAD.
22.11.1944. Artemov (La-5, 31 IAP) obara jedan Bf 109 kod Batine. Jedan Il-2 oštećen (od Fw 190).
22.2.1945. Jugoslavenski Jak-1 112.vlp oboren kod Đakova (Munjin)
9.3.1945. Kod Donjeg Miholjca oboren Il-2 422.vjp (Jakopič/Perišić).
12.3.1945. Kod Donjeg Miholjca oboren Il-2 421.vjp (Jović/Peković).
14.3.45. 260 BAP, 244 BAD, 17 VA. A-20G 43-9274 iz 260 BAP, 244 BAD, 17 VA. Crveni 4 (Pavlov). Oštećen i spustio se prisilno na trbuh tri kilometra od aerodroma Sombor.
14.3.1945. Prisilno se spustio kod Surduka jugoslavenski Jak-1 111.vlp (Janković, poginuo).
Na Il-2 42.vjd lete samo sovjetske posade. Srušen jedan IL-2 kod mjesta Drava Sabolč od dva Bf 109.

24.3.1945. 56 IAP, 194 IAD, 17 VA. Stariji poručnik Nikolaj Selivanov iz 56 IAP, 194 IAD na La-5 (vjerojatno La-5F) u zračnim bitkama kod Valpova/Donjeg Miholjca taranom obara Junkers (vj. Ju 87). Vjerojatno padaju oba, no ne znam s koje strane Drave.
Čini se da je 24.3.1945. oboren i Bf-109 NDH 2108 kod Miholjca.
30.3.1945. Spitfirei 73 Sqn RAF obaraju jedan Do 17 NDH kod Karlovca. To je možda jedan od dva Do 17 i 4 Bf 109 koji privremeno lete od 29.3. sa uzletišta kod Gospića.
1.4.1945. 707 ShAP, 189 ShAD, 17 VA. U napadima na željezničke pruge (kod Preloga, Čakovca, Varaždina, Kotoribe i sjevernije u Mađarskoj kod Letenya) vatrom sa zemlje oboren je Il-2 iz 707 ShAP, 189 ShAD, pao kilometar južno od Čakovca. Il-2 je izgorio, a posada je poginula (pilot poručnik Orlov i strijelac ml. narednik Androsenko). Oborena su i 2 La-5 194 IAD koji ih štite, iz Taszara (56 i 848 IAP) ili Bugaci Puszte (530 IAP).
6.4.1945. Il-2 422.vjp napadaju vlak kod Doboja. Oboren Il-2 kod Gračanice (Mihajlović/Damjanovič).
Jak-1 (22, 48149) iz 112.vlp (Grabar) nestao, kasnije ustanovljeno da je oboren od flaka.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Posjeti web-site
dragisa1956

Član od: 01 Lis 2009
Poruke: 776
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Pet Lis 27, 2017 3:08 pm    Naslov poruke: Šareni Spitfire iz 126 Sqn RAF. Citiraj ovaj komentar

Poštovani.
Zanimljiva je slika remontiranoga Spitfire EF690 TD-B krinkanoga u više boja po gornjaku zmaja a izmjenjena je slovna registracija neobične boje. Ne znam koja je osnovna kombinacija boja primjenjena. Što mislite kakva je shema za domicilni aerodrom na Malti bila odgovarajuća?

Lijep pozdrav. Dragiša.
_________________
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Zoran Petek

Član od: 09 Sij 2016
Poruke: 192
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Pet Lis 27, 2017 4:12 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Pozdrav!
Teško je reći točno, jer je fotografija mutna. Navodno je snimljena u Italiji, pa ne mora nužno odgovarati standardu za Maltu.
TD-B izgleda maskiran pustinjskim bojama na prvoj polovici trupa, a druga ostavlja tamniji dojam, kao da se radi o kontinentalnoj shemi.
Što se Malte tiče, Spitfirei koji su dopremljeni nosačima na Maltu 1942. imali su prebojane svijetle površine (Mid Stone) ili čak sve, uglavnom sivo. Iznimka su oni koje je dopremio USS Wasp - ti su imali sve gornje površine prebojane plavo,
Početkom 1943., neposredno po iskrcavanju u sjevernoj Africi, dogovoren je standard za sredozemne Spitfiree - oni koji idu u Afriku su u pustinjskoj shemi, donje površine Azure Blue; a oni koji idu na Maltu u kontinentalnoj (zeleno-sivoj) shemi, s donjim površinama Light Mediterranean Blue umjesto standardne Sea Grey Medium.
Po osvajanju Sicilije i kasnije južne Italije velik broj eskadrila dolazi u Italiju i koristi istodobno pustinjske i kontinentalne sheme (sa Sea Grey Medium, da ne bude zabune). Već početkom 1944. prevladava kontinentalna shema, bar što se Spitfirea tiče.
No prebojavaju se tek kad idu na remont, pa pustinjsku shemu možemo naći na nizu tipova, čak i nakon kraja rata.
Wellingtoni koji su ostali iz 331 RCAF Winga imaju pustinjsku shemu, o Baltimoreima da i ne govorim.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Posjeti web-site
Zoran Petek

Član od: 09 Sij 2016
Poruke: 192
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Sub Stu 04, 2017 12:32 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Ju 52 oboren 4.11.1944. "Bijeli 1" (Lt. Begg, Mustang III GL-M KH456, 5 Sqn
SAAF), jedan od 6 Mustanga na oružanom izviđanju rutom Brod-Sarajevo, opaža i
obara jedan Ju 52.
Isti pilot pet dana kasnije obara ponovo Ju 52. Dana 9.11.1944. na meteorološkom
izviđanju dva Mustanga 5 Sqn SAAF, kojima pilotiraju Begg i Osler, uočavaju
usamljeni Ju 52 i približavaju se. Ju 52 otvara vatru, a Begg (na Mustangu III
GL-H KH487) napada i Ju 52 pada u plamenu "70 milja južno od Zagreba".
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Posjeti web-site
Zoran Petek

Član od: 09 Sij 2016
Poruke: 192
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Ned Stu 05, 2017 9:21 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Sjeverozapadno od Koprivnice srušio se 5.11.1944. P-51C-5-NT (QP-X) 42-103570 iz
2 FS, 52 FG, 15 AF, Madna, Italija. Pilot je bio 2nd Lt. Hudson, Horace Seymour
Jr. (O-716147), USAAF, poginuo.
5. studenog 1944. 500 bombardera 15. zračne armije napali su rafineriju nafte
Beč/Floridsdorf, praćeni od 198 P-51 i 139 P-38. Nakon napada okrenuli su uz
Dunav u mađarski zračni prostor.
52 FG se sukobila s Bf 109G i oko 13 sati mađarski pilot őrmester (narednik) Pál
Domján iz lovačke grupe 101/3 iskočio je iz svog zapaljenog Bf 109G, udaljen samo
nekoliko metara od Hudsonovog Mustanga. Bf 109G je u padu zakačio B-51C, i oba su
se srušila. Hudson nije iskočio.
Domján je kasnije nestao u akciji, oboren od Sovjeta 23.1.1945.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Posjeti web-site
Zoran Petek

Član od: 09 Sij 2016
Poruke: 192
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Ned Stu 05, 2017 4:34 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Evo još jednog kojeg izgleda nema na listi:
Liberator VI KH243 iz 178 Sqn RAF, 205 Group, oboren od lovaca u misiji pomoći partizanima
NOVJ 5.11.1944.
Sva posada je poginula i pokopana je u Beogradu.
Idući dan na sličnoj misiji nad Slovenijom oboren je Liberator 178 Sqn KH100/V.
Naveden kao oboren 6.11. je i EW280, no tu je kolizija jer je EW280/I iz 178 Sqn RAF prema
drugim izvorima oboren još 14.10., u napadu na Szekesfehervar u Mađarskoj.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Posjeti web-site
Zoran Petek

Član od: 09 Sij 2016
Poruke: 192
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Ned Stu 12, 2017 3:42 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

12.11.1944. Mustanzi 5 Sqn SAAF, 239 Wing, polijeću iz baze Iesi u 8.50 i lete nad Slovenijom.
Dva se vraćaju ranije, a deset preostalih bombardira most (navedena lokacija na karti E4106).
Nakon toga se razdvajaju i izviđaju zasebno područja kod Maribora i kod Zagreba.
Uništili su 9 lokomotiva, a oborena su dva Mustanga III 5 Sqn SAAF, otprije poznati KH456
kod Pragerskog u Sloveniji (Maj. McMurray, lokacija E2959), i FB289 (Lt. MacLeod, lokacija E2318).
Za FB289 Baugher navodi "Crashed near Zagreb Nov 12, 1944 after pilot abandoned aircraft
following flak damage."

Zabilježeno u izvještajima NDH:
"12.XI oko 0945 sati 8 nepr. zrakoplova napalo je
strojničkom vatrom putnički vlak u ž.p. Pušća Bistra na
pruzi Zaprešić — Varaždin i želj. prugu kod ž.p. Luka na
istoj pruzi. Oštećen je stroj i želj. pruga. Žrtava nema.
12.XI oko 1000 sati dva nepr. zrakoplova napala su
strojničkom vatrom vlak vicinalne željeznice Zagreb —
Samobor nekoliko km. izpred Samobora. Onesposobljen je
stroj. Poginule su 4 osobe i više ih je ranjeno."
"12. XI nepr. zrakoplovi napali su strojničkom vatrom
radni vlak kod Lekenika i oštetili stroj. Žrtava nije bilo."

Isti dan nestala su dva otprije poznata Spitfirea VIII 92 Sqn, 244 Wing, na meteorološkom
izviđanju kod Rijeke, JF466 i JF984.

Nad Srbijom, Kosovom i Makedonijom, lete Il-2 639 ShAP, 189 ShAD. Dva napada su kod
Podujeva, a ostalo su izviđački letovi na Skopje, Tetovo, Prizren, Kraljevo, Rašku i Mitrovicu.
Osim njih izviđaju/patroliraju bugarski Bf 109 i nad dolinom Vardara oboren je greškom
bugarski Bf 109G 6. puka od Spitfirea 94 Sqn RAF, koji su bazirani u Grčkoj.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Posjeti web-site
raus

Član od: 22 Velj 2006
Poruke: 59
Mjesto: Opatija
PorukaUpisano: Sri Stu 15, 2017 12:29 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

oi!

Osim dva Spitfirea koji su nestali negdje oko Rijeke, 12.11.1944-e njemačka PZO je južno od Senja pogodila C-47 42-24203 iz 62TCG koji se vraćao iz neuspješnog pokušaja bacanja pomoći partizanima. Svih pet amerikanaca je poginulo, a spasio se samo slovenski partizan Adolf Dovžak.

laku noć
Radovan





Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
raus

Član od: 22 Velj 2006
Poruke: 59
Mjesto: Opatija
PorukaUpisano: Čet Stu 16, 2017 12:23 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

oi!

Na današnji dan, ali 1944 u Istri je pao B-24, 42-51971 iz 461BG. Išli su u samostalni napad na Innsbruck (tzv. "Lone wolf mission"), ali avion je iz neutvđenih razloga eksplodirao i kompletna posada je poginula. Za sudbinu posade saznalo se tek 1947 prilikom ekshumacije savezničkih zrakoplovaca po bivšoj Jugi. Iako je sva posada u roku dva dana nakon pada bila pokopana od njemaca na lokalnom groblju, o čemu svijedoči i crkveni dokumenat, jedan član posade, James Lace se i dalje vodi kao "MIA". Očito je došlo do greške prilikom ekshumacije.
Većina aviona je prilikom pada izgorila, ali ostatak je iskorišten za razno razne uporabne predmete, pa je tako još na životu i jedna škovacera napravljena od aviona, a pronašli smo i kapu od jednog člana posade koja je svrsi služila do prije par godina.....

laku noć
Raus





Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Poky

Član od: 16 Lis 2005
Poruke: 4526
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Čet Stu 16, 2017 9:34 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Vas dvojica bome sa ovim svojim fotkama i podacima dobro začinite ovaj podforum.... Svaka čast!!!
_________________
Poky
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
Herr Fix

Član od: 24 Sij 2011
Poruke: 55
PorukaUpisano: Čet Stu 16, 2017 12:52 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Istina! Gušt mi je popratiti ovu sekciju!

Samo naprijed! Smile
_________________
Stavija bi potpis, ali... kako ću kemijskom po monitoru???
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
raus

Član od: 22 Velj 2006
Poruke: 59
Mjesto: Opatija
PorukaUpisano: Pet Stu 17, 2017 1:15 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

oi!

Poky, ako se uhvatiš posla, onda bi i tvoj rad mogao staviti tu na datum 20.1. Very Happy

A herr Fix, kada ti je gušt, onda na brzinu danas dva B-24 i dvije zvijezde.

Inače od nekih preko 700 aviona koji su pali kod nas, najzastupljeni avion u našem moru, poljima i planinama je B-24. Njih je palo preko 200, a mi smo dosada "skinuli" mislim 34 komada.....

16.11.44 pada u Istri nakon napada na Munchen B-24 42-51172 iz 465BG. Kako je pao u polje i to na zemlju od lokalnog kovača, jako je malo toga ostalo. No imali smo sreću i sin od kovača nam je poklonio poklopac napravljen od krila koji je još imao vidljivu zvijezdu. Našli smo bili i nonicu od 96 godina koja se sjećala pada. Bila je sa roditeljima u polju kada je pao avion i padobranac koji je zapeo za hrast. Krenuli su ga spašavati, ali baš u tom trenu su došli njemci na biciklima.... A evo i priče pilota Waymona:





16.11.44 i na Velebitu je pao B-24 42-51761 iz 464BG. Posadu su spasili partizani i već za 10 dana su ponovo letili. Ali nisu dugo letili jer su 7.2.45 zaglavili u Madžarskoj. Kako je avion pao na Velebitu, i dijelova je bilo više, pa je i zvijezda bila veća. Very Happy









i sad par dana pauze.
laku noć
Raus
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Zoran Petek

Član od: 09 Sij 2016
Poruke: 192
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Pet Stu 17, 2017 10:08 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar


Jedan od onih koji nikad nije nađen. U prvom planu je rep Bostona 'T' BZ502 iz 18 Sqn RAF, 232 Wing,
koji je nastao nad Jugoslavijom ili Jadranom 4.12.1944. Kod je definitivno svijetlo plave boje, vjerojatno
Azure Blue.
U pozadini su Spitfirei 237 'Rhodesia' Sqn, koji su u siječnju 1945. aktivni nad Jugoslavijom iz Falconare.

P.S. Samo naprijed, Raus.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Posjeti web-site
Poky

Član od: 16 Lis 2005
Poruke: 4526
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Pet Stu 17, 2017 10:11 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Citat:
Poky, ako se uhvatiš posla, onda bi i tvoj rad mogao staviti tu na datum 20.1. Very Happy

Ako misliš na B-17 on bu gotov i prije ,za B-24 nemrem garantirati ,ali se mogu potruditi... Wink
_________________
Poky
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
Pokaži ranije poruke:   
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> - od 1941. do 1945. Vremenska zona: EET (Europa)
Stranica 1/1

 
Idi na:  
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu
Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu
Ne možete izmijeniti vlastite poruke
Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u anketama foruma


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron