Otvoreni maketarski forum Forum Indeks


Mjesto za sve maketarske teme i dileme
 
 FAQFAQ   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Grupe korisnikaGrupe korisnika   RegistracijaRegistracija   ProfilProfil   PrijavaPrijava 

Prijavi se za provjeru privatnih porukaPrijavi se za provjeru privatnih poruka   

B-17 kod Visa
Idi na stranicu Natrag  1, 2, 3, 4
 
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> - od 1941. do 1945.
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu  
Autor Poruka
Poky

Član od: 16 Lis 2005
Poruke: 4784
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Uto Sij 03, 2006 5:09 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Ma nište nije bed ,meni je drago kaj ima ljudi i kod koji imaju volje i želje za takva istraživanja koja također nisu jeftina (zar ne?), samo nakon izrona sjetite se nas koji nemamo te sreće pa pstajte par fotki! Wink! Nego pravi razlog zbog kojeg sam postavio pitanje vađenja aviona je to što sam po nekim časopisima našao dosta priloga di ameri i englezi po Rusiji , Norveškoj i po moru vade olupine i obnavljaju te ih šalju u muzeje ili prodaju privatno za restauraciju. Pa se bojim da i tu ne dojde koji "sponzor" pa izvadi B-17 onkraj Visa ili B-24 pa ga otfura u svoj muzej.
_________________
Poky
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
frka

Član od: 16 Lis 2005
Poruke: 1358
PorukaUpisano: Uto Sij 03, 2006 5:55 pm    Naslov poruke: B-17 kod Visa Citiraj ovaj komentar

To ce biti moguce jedino kad krene privatizacija naseg podmorja. A kakvi smo, ne bi bilo ni cudo da i to pocne jednog dana!
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Grunf
Administrator
Član od: 24 Lis 2005
Poruke: 7768
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Sri Sij 04, 2006 11:28 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Mislim da je naš B-17 za sad siguran.. Smile Pratim i ja istu temu vađenja i obnove zrakoplova, ali ima tu dosta razlika od situacije ove viške olupine. Kao prvo, većina tih recentno vađenih zrakoplova potječu sa Rusko-Finskog graničnog područja iz hladnih i muljevitih jezera-što su gotovo idealni uvjeti za očuvanje olupina. Nedavno je izvađena Airacobra na kojoj su propali samo dijelovi od magnezija, zajedno sa poginulim pilotom na kojemu je bila i dobro očuvana oprema! Zatim, uglavnom su to relativno mali lovački zrakoplovi, a i dubine su daleko skromnije. Zrakoplov koji je završio u moru je često tako oštećen korozijom, da se strukturalno lomi pod svojom vlastitom težinom prilikom najmanjeg pomaka. Obraštaj morskih organizama isto jako oštećuje, kao i turbulencije u plitkom moru. Ako je cijena vađenja i restauriranja prevelika u odnosu na dobijeni rezultat niti jedan privatnik to neće htjeti platiti ( princip:"sijeno pojelo kravu"). Cool
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Hrvoje

Član od: 16 Sij 2015
Poruke: 419
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Ned Velj 19, 2017 5:52 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar



Citat:
Commended, Wrecks - Last Flight. This USAAF B-17G Flying Fortress crash landed on approach to the island of Vis, Croatia after being hit by anti-aircraft fire during a bombing raid over Europe in 1944, which killed the co-pilot Ernest Vienneau and led to engine failure. The surviving crew escaped in dinghies. This spectacular wreck of a famous World War 2 bomber is in remarkable condition and lies at 72 meters. I only had one dive on the wreck and the depth gave me very limited time in which to work so good communication between myself and my buddy, Andi Marovic was essential: I thoroughly briefed him on what I was trying to achieve before the dive so he could also visualize the image I was aiming for. I wanted to capture an image that showed the true scale of the aircraft so I shot with natural light and color balanced the image during post processing

https://www.theatlantic.com/photo/2017/02/the-2017-underwater-photographer-of-the-year-contest/516651/
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
hornet

Član od: 17 Lis 2005
Poruke: 1884
PorukaUpisano: Ned Velj 19, 2017 6:58 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Za više o ovom B-17 pročitati uvodnu poruku ove teme.

a malo opširnija priča može se pronaći u ovoj knjizi: Agendas and Choices
_________________
10 dalmatinskih zapovjedi:
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
frka

Član od: 16 Lis 2005
Poruke: 1358
PorukaUpisano: Ned Velj 19, 2017 9:05 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Fotograf je Steve Jones. Opširna priča koja je izvor apsolutno svih informacija u drugim časopisima, web stranicama knjigama i forumima je u našoj knjizi Blago Jadrana, izdana od riječke kuće Adamić 2012. godine.
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Pokaži ranije poruke:   
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> - od 1941. do 1945. Vremenska zona: EET (Europa)
Idi na stranicu Natrag  1, 2, 3, 4
Stranica 4/4

 
Idi na:  
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu
Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu
Ne možete izmijeniti vlastite poruke
Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u anketama foruma


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron