Otvoreni maketarski forum Forum Indeks


Mjesto za sve maketarske teme i dileme
 
 FAQFAQ   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Grupe korisnikaGrupe korisnika   RegistracijaRegistracija   ProfilProfil   PrijavaPrijava 

Prijavi se za provjeru privatnih porukaPrijavi se za provjeru privatnih poruka   

Inačica JAT-ove Anuške?

 
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> - od 1945. do 1991.
Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu  
Autor Poruka
prelude

Član od: 23 Stu 2005
Poruke: 1880
Mjesto: Zagreb
PorukaUpisano: Ned Lip 19, 2011 12:34 am    Naslov poruke: Inačica JAT-ove Anuške? Citiraj ovaj komentar

Nedavno sam u antikvarijatu kupio neku stariju monografiju JAT-a, pa sam uz obilje već prežvakanih fotki naletio i na ovu koja me poprilično zaintrigirala ...



Na prvi pogled, Anuška ko Anuška ... Onda skužim da mi nešto ne štima i spazim ovaj vertikalac ... Zbunjenko
Moram priznati da prvi puta vidim ovakvu inačicu uopće, odn. pogotovo da bi bila rabljena na ovim prostorima.
Pa ću moliti nekog pametnijeg da me malo prosvijetli o kojoj je (pod)inačici riječ i koliko je takvih bilo rabljenih ovdje, odn. da li se znade rega ovog prikazanog ...

Tnx
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
sgt.dautanec

Član od: 28 Lis 2005
Poruke: 473
Mjesto: ZG
PorukaUpisano: Ned Lip 19, 2011 1:20 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Shocked

hebenica,JAT-ov AN-2. nikad vidio.

Shocked
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
potez XXV

Član od: 03 Svi 2006
Poruke: 807
PorukaUpisano: Ned Lip 19, 2011 1:49 am    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

Preneseno sa sa http://www.paluba.info/smf/index.php?topic=14186.15, objavio clan tog foruma Deligrad, postoji i fotke na navedenoj stranici:


YU-BCC An-2M (c/n 600310) motor AŠ 62IR 1000 KS, maksimalni broj sedišta 2, maksimalna poletna masa 5500 kg, prva plovidbena dozvola 1966 ili 1967., vlasnik Agrohemizacija Skoplje, domicil Skoplje.

YU-BCE An-2M, (c/n 500404 ili 600404), (reg. br. 574), motor AŠ 62IR 1000 KS, maksimalni broj sedišta 2, maksimalna poletna masa 5500 kg, СССР-16662, prva plovidbena dozvola 18. 04. 1966., vlasnik JAT Privredna avijacija Beograd, domicil Beograd, plovidbena dozvola do 17. 03. 1076, bio na spisku 31. 12. 1990.

YU-BCF An-2M (c/n 600405), (br. reg. 575), motor AŠ 62IR 1000 KS, maksimalni broj sedišta 2, maksimalna poletna masa 5500 kg, prva plovidbena dozvola 1966., vlasnik JAT Privredna avijacija Beograd, domicil Beograd plovidbena dozvola do 16. 03. 1976, bio na spisku 31. 12. 1990.

YU-BCH An-2M, (c/n 600401), (br. reg. 577), motor AŠ 62IR 1000 KS, maksimalni broj sedišta 2, maksimalna poletna masa 5500 kg, prva plovidbena dozvola 1966., vlasnik Zavod za mehanizaciju poljoprivrede Novi Sad, domicil Novi Sad, preregistrovan 02. 02. 1968, od 1968. vlasnik JAT Privredna avijacija, domicil Beograd, plovidbena dozvola do 01. 02. 1976, bio na spisku 31. 12. 1990.

YU-BCJ An-2M, (c/n 600407), (br. reg. 579), motor AŠ 62IR 1000 KS, maksimalni broj sedišta 2, maksimalna poletna masa 5500 kg, prva plovidbena dozvola 1966., vlasnik Agrohemizacija Skoplje, domicil Skoplje, 31. 12. 1990. vlasnik SOZD MAGRO-RO za aerotransport Skoplje, domicil Skoplje.

YU-BCL An-2M, (c/n 600406), (br. reg. 581), motor AŠ 62IR 1000 KS, maksimalni broj sedišta 2, maksimalna poletna masa 5500 kg, prva plovidbena dozvola 26. 04. 1966., vlasnik Zavod za mehanizaciju poljoprivrede Novi Sad, domicil Novi Sad, od 1968. vlasnik JAT Privredna avijacija, domicil Beograd, plovidbena dozvola do 31. 12. 1974, bio na spisku 31. 12. 1990.

YU-BCM An-2M, (c/n 600408), (br. reg. 582), motor AŠ 62IR 1000 KS, maksimalni broj sedišta 2, maksimalna poletna masa 5500 kg, prva plovidbena dozvola 1966 ili 1967., vlasnik Agrohemizacija Skoplje, domicil Skoplje, 31. 12. 1990. vlasnik SOZD MAGRO-RO za aerotransport Skoplje, domicil Skoplje, plovidbena dozvola do 13. 08. 1975.

YU-BEI An-2M, (c/n 701725), (br. reg. 653), motor AŠ 62IR 1000 KS, maksimalni broj sedišta 2, maksimalna poletna masa 5500 kg, prva plovidbena dozvola 1966 ili 1967., vlasnik Agrohemizacija Skoplje, domicil Skoplje, kasnije registrovan na maksimalni broj sedišta 14, vlasništvo SOZD MAGRO-RO za aerotransport Skoplje, domicil Skoplje, plovidben do 04. decembra 1979. godine.

YU-BEK An-2M (c/n 701726) motor AŠ 62IR 1000 KS, maksimalni broj sedišta 2, maksimalna poletna masa 5500 kg, prva plovidbena dozvola 1966 ili 1967., vlasnik Agrohemizacija Skoplje, domicil Skoplje, otpisan verovatno 1968.


YU-BCE An-2M JAT Yugoslavia Airlines, Surcin.




Izvor:
http://www.paluba.info/smf/index.php
Fotografija (autor: Reinhart Losch 18.08.2008):
http://www.skybird-ev.de/tour/serbia/fe05---d.htm
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku
antonov

Član od: 13 Stu 2006
Poruke: 426
Mjesto: Osijek
PorukaUpisano: Čet Kol 04, 2011 12:01 pm    Naslov poruke: Citiraj ovaj komentar

moze li malo veci scan ove prve fotke....
_________________
http://www.crospotters.net/
http://www.panoramio.com/user/4598253
Natrag na vrh
Vidi profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail
Pokaži ranije poruke:   
Započni novu temu   Odgovori na temu    Otvoreni maketarski forum Forum Indeks -> - od 1945. do 1991. Vremenska zona: EET (Europa)
Stranica 1/1

 
Idi na:  
Ne možete slati svoje poruke u ovom forumu
Ne možete odgovoriti na teme ili poruke u ovom forumu
Ne možete izmijeniti vlastite poruke
Ne možete obrisati vlastite poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u anketama foruma


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Prerada na hrvatski jezik.
Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron